| Oxi2018 a întrebat:

Hei...multa lume spune despre mine ca sunt foarte slaba, chiar anorexica. Prima data nu am dat atentie, insa mai tarziu am inceput totusi sa ma uit mai atent la mine ca sa observ ca intr-un fel e adevarat. Am 18 ani, 1.70 inaltime si aproape 50 kg. Ce parere aveti? As dori, totusi, sa-mi raspunda cei care au ceva tangente cu medicina si au habar despre ce vorbesc, nu cei care isi dau cu parerea aiurea, multumesc.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| LanaDelRayFan a răspuns:

Buna, draga mea! sunt studenta la medicina, ceea ce pot sa-ti spun in primul rand, ca de la prietena la prietena, este sa te iubesti pe tine insati, iar dpdv medical, iti recomand in primul rand un set de analize de sange si hormonale. trebuie sa fii in surplus caloric, adica sa mananci mai multe calorii decat arzi. ti-as recomanda sa incepi si sala, pentru masa musculara. evita cardio pentru ca vei slabi mai mult. Ridica greutati. Poti lua si niste vitamine, iti va deschide apetitul. dar nu consuma alimente bogate in grasimi nesanatoase, te vor face sa depui grasimea in locuri nedorite, spre exemplu la burticahappy avocado e o sursa excelenta de grasimi sanatoase! rabdare, nu renunta si vei ajunge unde iti doresti, multa sanatate si iubeste-te pe tine si pe corpul tau, fata frumoasa!

7 răspunsuri:
| Eibogu a răspuns:

Salut,mama mea este medic, tatăl la fel si eu tot acolo o sa lucrez(adică pe baza medicinei)mai întâi nu atrage atenția la așa degradați!
Esti o persoana frumoasa in felul tău)Legat de greutate ar fi bine sa te îngrași sa fii între 58, 5 și 76, 6 este cea mai buna greutate pentru vârsta de 18 ani si înălțimea 1.80)