Ba da, exact la "daca ma iubesti" apelezi. Dar nu sub forma asta. Ii spui ce simti pentru el si cat de mult ai suferi daca i se intampla ceva. Si alte variatiuni pe tema asta in functie de cat de bine il cunosti.
Altceva nu va functiona. Nu ii pasa de el insusi. De tine ii pasa mai mult decat ii pasa de el.
Am patit exact la fel
Incepusem si eu sa iau pastile si ii spuneam sa le luam amandoi, ca sa me facem bine.
Principiul ar fi sa ii spui ca iti pasa de el si ca ai nevoie de el, daca nu isi da seama de asta...nu poti ajuta un om daca el nu vrea.
In caz de depresie, NU PASTILELE sunt medicatia cu rezultat, ci SCHIMBAREA MEDIULUI, la unul VESEL si relaxat!
Te rog sa ma scuzi, dar si eu cred ca as fi depresat langa o femeie care vrea sa me vindece cu bobite (tablete) in loc sa mergem impreuna sa ne distram bine!
Intalnirea vesela cu prietenii trebuie sa fie inclus NEAPARAT in programul saptamanal, daca nu si in cel zilnic! Daca stati numai voi doi, eventual cu familia monotona, trista, atunci oricine isi pierde cheful de viata si o ia spre depresie!
Organizati in fiecare weekend cate un chef cu prieteni! Dansati, glumiti, faceti concursuri haioase cu "pedepse" etc., intr-un cuvant sa radeti cu totii timp de cateva ore.
Mai bun MEDICAMENT impotriva depresiei, decat VESELIA, NU EXISTA!
"Ochii care nu se vad, se uita"!
O asemenea relatie nu se poate intretine la distanta timp indelungat.
Ori sa se mute impreuna, ori fiecare sa-si vada de viata proprie.
Apropo, de peste un deceniu s-au inventat si CHAT-urile IN GRUP.
Si la distanta se pot face intalniri in grup, daca-ti alegi partenerii corespunzatori!
Nu cred in relatiile la distanta, desi mi-am gasit jumatatea pe net. Dar a fost un an si jumatate de agonie pana sa o pot aduce la mine.
Si crezi ca e mare distractie cu chaturile in grup si orice alt fel de activitate online, mai ales pentru o persoana atinsa de depresie?