anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut.
Merg la sala de 4 zile, sunt incepator si am nevoie de ajutor.
Ma puteti ajuta cu un program? sa mi spuneti?. cam cate serii sa fac, cate exercitii intr o serie, ce zone, cate zile etc.big grin
Sunt baiat, 17 ani, am masa musculara formata, fac sport de 5 ani.
M ati putea ajuta? caci m am cam saturat sa ma duc acolo, sa fac cateva exercitii la ce apuc, sa mai fug un pic pana ma plictisesc si sa plec big grin

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| daassh a răspuns:

Eu recomand,
Luni-piept
Marti-umeri+trapez
Miercuri-picioare
Joi-spate
Vineri-brate
Poti face 4 seri la fiecare grupa(mai putin trapez, la trapez 1-2 aparate), iti adaptezi greutatile in asa fel sa faci maxim 10 repetari per serie.Succes!

| ragemvp a răspuns:

Luni : PIEPT ( impins + fluturari)
Marti : SPATE+UMERI
Miercuri : BICEPS+TRICEPS
JOI: PICIOARE
VINERI : PIEPT+BICEPS
Asta este programul meu.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Dar la abdomen nu fac nimic?

| steffyboy a răspuns:

Daca ai masa musculara suficenta si vrei sa definesti muschiul trebuie sa bagi 15-20 repetari cu pauza intre 35-65 secunde.Iti recomand sa folosesti greutati la limita sa te incadrezi cu repetarile si pauza.Parerea mea este ca nu trebuie sa bagi de mai multe ori o grupa musculara intr-o saptamana deoarece risti sa faci supraantrenament si muschiul nu va creste si risti accidentari grave.

| Cosmin86 a răspuns (pentru ragemvp):

Cam slab programul tau, supra-antrenezi bicepsul de-l ia gaia ( el se lucreaza si la exercitiile pentru spate ). Fa o grupa o singura data pe saptamana daca vrei rezultate ca lumea.