Reduci pe cat posibil alcoolu, zaharul, grasimile saturate,
Mananca peste, nuci, avocado si suplimente de omega3.
Am si eu aceeasi problema doar ca nu am fost in stare sa tin o dieta corecta.
Oricum cred ca ai nevoie de mai mult de 2 sapt sa se regleze.
In doua saptamani nu stiu daca este posibil sa ajungi la valori normale. Dar colesterolul si trigliceridele scad dramatic daca slabesti foarte mult.
Bineinteles, conteaza alimentatia, dar trigliceridele scad mai degraba cu multa miscare.
Nota: nu sunt cadru medical, dar am avut cazuri in familie cu aceasta problema si am observat aceste rezultate.
In 2 saptamani nu recomand fiindca va fi prea repede... Reduce / inlocuieste: laptele gras, semintele de floarea soarelui, carnea de porc, untul, acidulatele, apoi fa-i putin sport si bea lichide caldute! Te vei simti si mai bine si cu timpul valorile vor deveni la normal. Ai grija la: alimentatie, stres, sport, lichide - totul trebuie sa fie in cantitati normale!
Poți sa iei Lipatil sau omega 3-6-9. Si sa faci multă mișcare (alergat, bicicleta sau mult mers pe jos) sa mănânci mult pește ( are acel Omega de care am zis mai sus și acela ajuta la reglarea și scăderea trigliceridelor și creșterea colesterolului bun. Fără mâncăruri grase cu ulei, smântână, unt. Încearcă dimineața ovăz cu fructe, omletă cu oua( mai multe albușuri și un gălbenuș sau doua) iaurt dar nu grecesc ca e gras, la prânz pește cu carne de pui sau curcan și seara la fel, supe de legume sau carne slaba. Si sa nu te înfometezi. De ce vrei musai în doua săptămâni? Conteaza undeva analizele astea? Ca dacă nu conteaza, atunci nu trebuie sa treci prin schimbări drastice. Ci puțin câte puțin sa reduci. Sănătate.
Bună ziua, am dat trigliceridele înapoi în aproximativ o săptămână fără să iau vreun medicament. Am 84mg acum.