| elgoog a întrebat:

am si eu o problema, ma mananca pielea tare si nu pot merge la doctor pentru ca stau in franta si momentan nu am doctor! Am mai avu asa ceva dar mi-a trecut..totul a inceput de cand a venit caldura anul asta si cand faceam baie.ce pot face sa scap ca imi vine sa ma omor!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
12 răspunsuri:
| InVisible99 a răspuns:

Cauta atunci ceva la farmacie, poate iti recomanda aia ceva, dar si mancarimea asta poate fi si pe sistem nervos

| Violleta2022 a răspuns:

Draga Alexutzu, te asigur eu ca si in Franta sunt medici si daca nu ai picioarele rupte, sunt convinsa ca poti sa mergi, doar ca nu vrei.
Mancarimile de piele pot avea o multitudine de cauze, de la o toxinfectie alimentara, la o boala inefctioasa, sau chair raie.
Mergi la medic, ca nu ai nici o scuza, mai ales daca vrei sa nu mai suferi.

| Popescu_Eugen_1964 a răspuns:

Unde a inceput mancarimea? In jurul buricului, intre degete? Poate fi raie, scabie, se ia din ape usor. Este un unguent cu sulf, ar trebui sa fie ieftin. Se fierb hainele care le-ai purtat. http://www.sfatulmedicului.ro/Boli-de-piele/scabia-raia_1368

| elgoog explică (pentru InVisible99):

Sistem nervos? Nu stiu... poate sa fie din cauza ca stau in franta... poate alt aer, poate ''alti tantari'' dar clar alta apa

| elgoog explică (pentru Popescu_Eugen_1964):

Pe picioare si maini...dar cel mai mult pe picioare!

| elgoog explică (pentru Violleta2022):

Nu este o scuza, m-as duce instant nu se accepta fara un medic insa urmeaza in vara asta sa-mi fac unul pentru ca am mare, mare nevoie!

| Popescu_Eugen_1964 a răspuns (pentru elgoog):