| mariluz214 a întrebat:

Sunt eleva in clasa a XI-a, la profilul Stiinte Sociale si am decis ca vreau sa merg pe ramura UMF-ului. Prima oara am vrut sa fac Medicina Generala, dar dupa ce am aflat cat ii de invatat, mi-am luat gandul. Totusi nu vreau sa renunt complet la domeniul Santatatii si m-am gandit sa merg spre Nutritie si Dietetica sau Radiologie si Imagistica. Mentionez ca vreau sa dau admiterea la UMF Cluj. Care dintre cele doua specializari credeti ca este mai de viitor si banoasa? Astept raspunsuri cat mai concrete.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| ZOZOKid a răspuns:

Nu stiu care dintre ele este mai banoasa, dar o sa-ti zic un lucru : la radiologie si imagistica iti cam strici sanatatea. Vei fii expusa profesional la radiatii si in timp te vor afecta. Chiar profesoara mea de radiologie ( care bineinteles este doctor radiolog) mi-a zi treaba asta. Cat despre nutritie si dietetica, eu cred ca te vei descurca cu ea destul de bine. In caz ca n-ai observat, numarul de copii si tineri supraponderali si obezi creste din ce in ce mai mult. Asa ca este nevoie de nutritionisti.

6 răspunsuri:
| DraudeS a răspuns:

Buna seara!

"Basnoasa"? Daca vrei sa lucrezi in domeniul sanatatii pentru bani, te rog sa te retragi.
Cat despre studii, ai nevoie in toate partile de studii, cel putin medicina generala. La radiologie este mult mai usor ca nutritionismul.
Dar, trebuie sa te gandesti daca vrei sa intri in acest domeniu, juramantul lui Hippocrate, totusi, daca vrei sa-ti bati joc de sanatatea unui pacient pentru ca nu ti-a dat o "spaga", nu ai ce cauta aici.
Aplicand la medicina sunt ani grei, multa carte, bani cheltuiti.

Sanatate!