| iintunericul a întrebat:


As avea cateva intrebari despre,,proteine"
In primul rand eu sunt m-ai slabut de felul meu, scund la inaltime (1, 66) si as vrea sa iau proteine (medicamente) sa ma inalt si sa ma fac putin (la spate, nu exagerat, putin acolo)
1 daca incep sa iau, o sa cresc? (am 16 ani si la 10 ani am crescut 1.66 si de atunci nu am crescut nimic, in 6 ani)
2 unde se pot gasi? la ce pret
3 este bine sa iau? Avantaje dezavantaje exista?
DAU FUNDA, vreau seriozitate (daca nu ati inteles la ce proteine ma refer, sunt acele medicamente care ce-i care fac sala le iau sa le creasca m-ai iute muschi, eu nu ma apuc de sala si nici nu vreau sa imi creasca exagerat muschi eu doar in inaltime sa pot creste si umpicut la spate) sper sa ma puteti intelege

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| Zenithf a răspuns:

Ce inaltime au parintii tai? Proteinele singure nu o sa te ajute sa cresti, iar excesul de proteine in alimentatie pot provoca diferite afectiuni, calculi renali, guta, etc. Ca sa te dezvolti mai mult in inaltime, apuca-te de un sport care te ajuta sa te "intinzi", inot, baschet, volei, dormi pe o saltea tare, poate chiar pe un tatami, ca japonezii, si ai grija sa ai o alimentatie bogata si variata.

| Cosmin86 a răspuns (pentru Zenithf):

Serios? daca face basket sau doarme pe o saltea tare il ajuta sa creasca in inaltime?

De unde scoti asemenea aberatii?

| Zenithf a răspuns (pentru Cosmin86):

Imi place sa fabulez.

| Zenithf a răspuns (pentru Cosmin86):

Uite, ca sa nu zici ca am scos numai baliverne: http://www.sfatulmedicului.ro/......time_10146