| gamesnew10329 a întrebat:

Tulburarea bipolara, psihoza, tulburare de personalitate multipla,psihopatia vin de la lipsa de munca? Asta e cea mai mare aberatie pe care am auzit-o vreodata, pai mie mi-au zis ca anxietatea gata imi trece daca muncesc, a trecut o lula, am muncit azi si fizic greu, sunt nevoit sa iau medicamente ca tot nu dorm. Eu nu am anxietate gen cand ma joc gaming sau ma uit la seriale filme, sa nu fiu ipocrit, hai ca anxietatea daca muncesti sunt unii care ii ajuta (eu fiind un realist 100%) dar psihopatia come on, baieti nu fiti naivi.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| dullcat a răspuns:

Despre cine vorbesti? Cine ti-a spus ca e din lipsa muncii? Multe din cele mentionate au corespondent in copilarie si adolescenta, nu in statutul de somer.

4 răspunsuri:
| gamesnew10329 explică (pentru dullcat):

Asa i-am zis si eu la un psiholog,dar neah psihologii din Romania,come on, cu psihopatia te nasti si cu celelalte in principiu sau alte cauze droguri,alcool,cunosc cazuri,psihologii multidin ei, nu toti, mananca banii de pe oameni, cu minciuni ieftine, psihiatru stie ce vorbeste, in principiu sunt ceva de ei, l-as intreba personal dar mi-e ca ma fac de ras, e prea absurda situatia.

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

De obicei ajută socializarea, nu neaparat munca. Faptul ca ești social, ar presupune că nu vei fi la fel de predispus la anxietate și alte tulburări: "Perceived social support was significantly associated with fewer depressive and anxiety symptoms" (vezi sursa). Nu spune nimeni că dacă devii social brusc nu mai poti dezvolta nicio forma de tulburare.