Întrebare recomandată | alexConstanta a întrebat:

Vreau sa mananc mai sanatos si as da o tema tuturor nutritionistilor si nu numai; cum as putea eu sa mananc sanatos avand in vedere ca sunt student,stau la camin, in camera am decat un sandwicher,un toaster si un microunde si bugetul saptamanal e redus? As mai adauga ca in fiecare weekand ma intorc acasa, ma aprovizionez si ma intorc la camin Duminica seara.
Raspunsul la aceasta intrebare as vrea cuprinda un meniu zilnic cu alimentele pe care as putea sa le cumpar si modul lor de preparare.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
| Ilie_Mihai_1986 a răspuns:

Dar incearca reteta ducan.
Nu necesita prea multa mancare sau prea multi p
Bani

| alexConstanta explică (pentru Ilie_Mihai_1986):

Din cate am citit în treacăt, e o dieta de slabire, iar eu nu vreau sa slabesc, chiar din contra as putea spune, as vrea sa mai adaug vreo 5 kg

| anonimg a răspuns:

Eu as vinde toate aparatele acelea si mi-as lua un aparat de gatit cu abur http://www.emag.ro/aparate-gatit-cu-aburi-deshidratoare/c in care as fierbe morcovi, conopida, cartofi, orez, etc., si le-as manca asa sau le-as toca si as face salata beouf.
In kaufland gasesti cereale cu 32%fructe; foarte bun si satios daca le vei fierbe dimineata. Consuma paine integrala.
Invata sa prepari snitele din soia; le faci acasa.
Nu uita de salate si ulei de masline; si nu uita si de fructe si alune. Dulciuri mai putine.
Poti face acasa pateu de linte, de mazare, etc.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: