La transmisie se pun 900 ml ulei T90 care se schimba la 300 ore functionare. N-ar strica un carnetel in care sa-ti notezi orele de functionare.
MOTOCULTOR PRO SERIES 750-S 7CP
Începe să lucrezi pământul din curtea ta cu spor, folosind un nou motocultor! Acum, eficiența în grădina ta are un nou nume: PRO Series 750-S!
Folosind un motocultor PRO Series 750-S, activitățile din curtea și grădina ta devin mult mai ușoare și plăcute! Iată cum!
750-S este o variantă îmbunătățită a motocultorului PRO Series 750, bazat pe cea mai nouă tehnologie în domeniu.
Acest motocultor conține un motor de 7 CP care îți oferă eficiență maximă în lucrările tale, având un ciclu de funcționare pe 1 cilindru OHV și o turație a motorului de 3600 rpm.
Are un sistem de aprindere electronic și pornirea se face cu demaror. Combustibilul pe baza căruia funcționează este benzina fără plumb și are o cantitate de ulei în baia de motor de 600 ml.
Consumul moderat este de 0, 5 L /h, iar rezervorul are un volum de 3, 6 L.
Filtrul de aer la acest motocultor este umed. Transmisia dintre motor și cutia de viteze se face pe curea cu lanț și este dotat și cu transmisie în bază de ulei. Carcasa sistemului de transmisie este din antimoniu căptușit cu carcasă din aluminiu.
Din punct de vedere al sistemului de lucru, PRO Series 750-S este dotat cu 3 viteze: 2 înainte și 1 înapoi. Viteza de rotație a frezelor este de 120, iar ascuțirea cuțitului frezei se face automat (in lucru). Cuțitele pe freză sunt în total 24: 12 pe dreapta și 12 pe stânga. Frezele sunt detașabile, pentru o paletă de folosire cât mai largă.
Lățimea de lucru este reglabilă, între 50 și 80 cm, în funcție de nevoile tale din gospodărie. Acest utilaj ideal pentru curtea ta este echipat cu mâner reglabil pe înălțime și lateral cu roată frontală pentru transport.
Deși la prima vedere, greutatea netă de 70 kg pare mare, motocultorul PRO Series 750-S îți va ușura foarte mult munca în gospodărie.
Începe acum să lucrezi cu un motocultor PRO Series 750-S!
Specificații tehnice
Putere motor: 7 CP
Capacitate cilindrică: 212 cc
Ciclu de funcționare: 1 cilindru, OHV
Turație motor: 3600 rpm
Sistem de aprindere: electronic
Pornire: demaror
Combustibil: benzină fără plumb
Cantitate ulei în baie de motor: 600 ml
Tip filtru aer: umed
Tip ulei baie motor: SAE 30
Protecție motor / senzor ulei: Da
Rezervor combustibil: 3.6 L
Consum: 0, 5 L/h
Transmisie (motor – cutie viteze): Curea + Lant
Transmisie (cutie viteze - freze): pinioane cu lanț dublu
Transmisie în baie de ulei: Da
Carcasă sistem transmisie: Antimoniu căptușit cu carcasă de oțel
Tip ulei transmisie + cutie viteze: T90
Cantitate ulei transmisie + cutie viteze(Ml) : 900
Viteze inainte: 2
Viteze inapoi: 1
Viteza de rotatie a frezelor: 120
Marime cutit freza (L/l/gr): 26 x 4, 1 x 600 cm
Ascutire cutit freza: Autoascutibil
Latime de lucru maxima: 80 cm
Latime de lucru minima: 50 cm
Adancime de lucru cu freza: 10- 25 cm
Numar cutite freza: 12 dreapta / 12 stanga
Freze detasabile: Da Sistem de reglare a adâncimii de lucru: Da
Mâner reglabil: Înălțime și lateral
Greutate netă: 70 kg
Greutate brută: 80 kg
Dimensiuni cutie: 1380 x 650 x 970
Nivel de zgomot: 98 dB(A)
Sper că ţi-am fost de folos.
La transmisie nu prea ar avea de ce sa te intereseze. Nu se schimba uleiul acolo atit de repede. Eu am un motocultor Apollo 135 de 9 CP, si cand l-am luat, aveam uleiul pus si la motor si la transmisie, si era la transmisie la limita minima dupa cum imi arata joja, eu am mai adaugat nitel ulei, iar cand functiona, mi-l scuipa afara. Am sunat la cei de la service, si ei mi-au zis ca nu am ce sa umblu la uleiul de acolo, ca il arunca afara pentru ca eu l-am adaugat, si ca trebuie schimbat doar la nu stiu cate mii de ore de functionare.
Din cate stiu, la transmisie nu se schimba prea des uleiul. Nu e atit de necesar ca la motor.
enachecatalina întreabă:
Si_Atat_Maryutz_1993 întreabă:
LisaJulie întreabă: