Ceva nu este in regula. Nu avea cum sa-ti taie gazele daca ai platit pe 10 si era scadenta pana pe 20. De obicei termenul scadent este in jur de o luna de la primirea facturii. Eu zic sa mergi personal la ei, ca prin telefon este mai greu.
Ai aragazul conectat la rețeaua de gaze? Merge?
Apa calda ai?
E posibil sa nu ti mai meargă centrala.
Da, am plita electrica care vad ca merge, dar apa calda, caloriferele nu merg
Centrala, e in priza? Functioneaza?
Ai sunat sa vezi daca ti-au oprit gazul?
Oricum nu puteau sa faca asta inainte sa ti trimita un preaviz. In niciun caz in 3 saptamani dupa ce primesti factura. Poate din greseala.
Ai vorbit cu administratorul blocului? Vecinii au căldură?
Sunt o mie de intrebari si chestii de verificat. Incearca sa te gândești logic.
La intrarea in contor este un dispozitiv electrovalvă de gaz. E pe blocat sau nu? (are o tijă ca o seringă)
Ai grija ca poate ție ți s-a defectat ceva în casa.
În general durează și doua luni de la nepalta ca să vina sa ti-l taie, ca în orașele mari nu și sesizează asa repede ca cineva nu a plătit cu o săptămână la timp.
Plus ca se trimit avertismente, penalități etc.
Suna la ei întâi sa vezi dacă totul e în regula, iar dacă da, spune-le sa trimită pe cineva sa vadă de ce nu îți merge.
Centrala este in priza si scrie pe ecranul ei 5EC, vecinii au caldura
anonim_4396 întreabă: