anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt profesor si la anumite clase nu-mi pot stapani emotiile pe care elevii le sesizeaza si la care isi dau coate si se amuza Ce sa fac Ajutor Sunt disperata

11 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Este cam greu cu cpiii in ziua de astazi, mai ales ca multi dintre ei nu au nici un pic de respect fata de profesori. Emotiile sunt normale, dar nu trebuie sa vada elevii ceea ce simti, incearca sa te controlezi mai mult in preajma lor, incearca sa-ti impui punctul de vedere si in momenult in care isi dau coate ridicai in picioare si intreabai ce au de spus si de ce nu-s atenti, folosestete de faptul ca poti oricand sa-i asculti si sa le pui note, asta daca le pasa de scoala.

| Brotacelu a răspuns:

Asa e la incaput in orice domeniu ai lucra,
incearca sa discuti mai mult cu ei si nu te mai gandi ca esti profesorul lor ci prietenul lor, astfel o sa uiti de emotii.

Bafta

| xibalba a răspuns:

Glumeste mai mult cu ei, explica`le ca nu e usor sa fii profesor, spune`le si de ce. Oricum, fii prietena lor, nu lasa sa se simta bariera asta : profesor-elev. Nu lasa sa se vada ca tu esti cu catalogul si ei in banci. Nu incerca sa pari formala, sa ai un aer din ala...sever, sau doar profesoral. Am in liceu profi detasati, care glumesc cu noi, care sunt ei insisi si isi si fac meseria. Cred ca asta e solutia.

| Mefisto23 a răspuns:

Poti folosi trucul ala de care se tot aminteste - imagineaza-ti-i pe toti goi laughing saaaau fii joviala, fa glume cu ei - dar cu masura; cu prima ocazie cand fac vreo tampenie ia o atitudine ferma, ca sa vada cine e seful in clasa.

cami
| cami a răspuns: