anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt profesor si la anumite clase nu-mi pot stapani emotiile pe care elevii le sesizeaza si la care isi dau coate si se amuza Ce sa fac Ajutor Sunt disperata

11 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Este cam greu cu cpiii in ziua de astazi, mai ales ca multi dintre ei nu au nici un pic de respect fata de profesori. Emotiile sunt normale, dar nu trebuie sa vada elevii ceea ce simti, incearca sa te controlezi mai mult in preajma lor, incearca sa-ti impui punctul de vedere si in momenult in care isi dau coate ridicai in picioare si intreabai ce au de spus si de ce nu-s atenti, folosestete de faptul ca poti oricand sa-i asculti si sa le pui note, asta daca le pasa de scoala.

| Brotacelu a răspuns:

Asa e la incaput in orice domeniu ai lucra,
incearca sa discuti mai mult cu ei si nu te mai gandi ca esti profesorul lor ci prietenul lor, astfel o sa uiti de emotii.

Bafta

| xibalba a răspuns:

Glumeste mai mult cu ei, explica`le ca nu e usor sa fii profesor, spune`le si de ce. Oricum, fii prietena lor, nu lasa sa se simta bariera asta : profesor-elev. Nu lasa sa se vada ca tu esti cu catalogul si ei in banci. Nu incerca sa pari formala, sa ai un aer din ala...sever, sau doar profesoral. Am in liceu profi detasati, care glumesc cu noi, care sunt ei insisi si isi si fac meseria. Cred ca asta e solutia.

| Mefisto23 a răspuns:

Poti folosi trucul ala de care se tot aminteste - imagineaza-ti-i pe toti goi laughing saaaau fii joviala, fa glume cu ei - dar cu masura; cu prima ocazie cand fac vreo tampenie ia o atitudine ferma, ca sa vada cine e seful in clasa.

cami
| cami a răspuns:

De-ati fi singura. Peste tot, peste tot se intampla asta. De ce sa fiti disperata? Fa faceti ora, si dupa va duceti acasa, ce treaba mai aveti cu ei. Le dati notele care merita, puneti absente, nu invoiti. Mare chestie. CATALOGUL, aveti cutitul si painea in mana. Nu faceti glume cu ei, de cand intrati pana iesiti vorbiti despre lectie, dati-le teme, cine nu o face. taxati-l.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Bună.
Îţi lipseşte autocontrolul. Trebuie să înveţi să fii sigură pe situaţie, chiar dacă în interiorul tău frica este prezentă.
Pa, pa.

| remus a răspuns:

Prin autosugestie... in fiecare seara inainte de culcare repeta de 30 de ori cu voce ferma, NU MAI AM EMOTII, dupa cateva zile vei vedea ca functioneaza...succes!

ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Incearca sa fii mai sigur(a) pe tine. Gandeste-te dinainte ce ai de facut in clasa, minut cu minut si incearca sa te tii de plan. In functie de varsta elevilor, fa cate o gluma, ofera-le un moment de relaxare de care poti profita si tu.
In timp ce predai ce predai tu acolo, mai strecoara-le si cate o intrebare de cultura generala, legata oarecum de ceea ce predai... ajuta-i sa gaseasca raspunsul... da-le informatii in plus.
Elevii, indiferent de varsta pe care o au, adora povestile.
Daca EI te intreaba ceva, raspunde-le...nu amana, nu te simti dezorientat(a). Chiar daca pe urma nu mai poti continua exact cum ti-ai propus, nu-i nicio problema.
Uneori, si elevii, si tu simtiti nevoia unei pauze.
Mai bine iti schimbi planul intr-o ora, discuti cu ei ce vor ei, iar in ora urmatoare, recuperezi timpul "pierdut".
Lumineaza-ma, te rog, si pe mine, de ce ai pus intrebarea la categoria asta? Ca mor de curiozitate.

| xibalba a răspuns:

@cami, sa nu te faci profa.

| matura a răspuns:

Dl.profesor.In ziua de azi se poate apela si la psiholog.Este cea mai buna metoda. O alta metoda ar fi sa discutati cu copii despre aceasta emotie rugandu-i ca impreuna cu ei sa reusiti sa treceti peste aceste momente. Daca li se da aceasta atentie, atunci se vor simti responsabili de faptele lor si se vor amuza din ce in ce mai putin.Succes.

| jelly a răspuns:

Eu am o vorba:" nu m-ati facut voi pe mine!". De felul meu sunt destul de timida dar cand zic asta mi se schimba starea si devin mult mai increzatoare si impunatoare. Ai incredere in tine!