Trimite e-mail la PayPal și spuneți problema, cu ajutorul lor, posibil să îți primești banii înapoi. De acum încolo, verifica site-ul și abia apoi comandă. Dacă nici așa nu va merge, să-ți fie învățare de minte.
Buna,
Ne pare rau ca ai cazut in capcana acestei inselaciuni. Sfatul nostru este sa-i contactezi pe cei de la PayPal.
Pe viitor, pentru a te asigura ca un site de cumparaturi este de incredere te incurajam sa verifici daca acesta are date de contact, adresa magazinului fizic si datele fiscale ale firmei. De asemenea, poti incerca sa cauti pe internet recenziile altor utilizatori legate de situl respectiv.
Faci reclamatie la ebay, ca ei pot sa retraga banii de la acel vanzator si sa ti-i dea tie.
De aceea nu se da feedback imediat cum cumperi ceva, ci numai dupa ce primesti marfa, ca sa poti sa contactezi EBAY-ul si sa le ceri REFUND pentru ca nu ai primit marfa si vanzatorul nu te-a contactat.
EBAY-ul nu se joaca, chiar daca vanzatorul este un smecher, iti vor da ei banii inapoi, pentru ca-n final, este obrazul lor in joc.
Nu este pe ebay facuta comanda, am facut reclamatie la banca prin care doresc anularea tranzactiei, mi-au spus ca am avut noroc ca a fost facuta prin paypal tranzactia si vor incerca sa o urmareasca. Sa vedem ce urmeaza