Presupun ca, numele si parola de acces le ai introdus corect (literele mari si mici respectate).
Daca ai router, atunci scoate-l din priza si dupa 10 secunde conecteaza-l inapoi. Peste un minut poti incerca din nou internetul.
Daca nu ai router sau paragraful anterior nu a dat rezultat, atunci verifica conectarea cablului. Scoti mufa de internet si bag-o din nou, ca lumea. Trebuie sa se aprinda un beculet la mufa, iar daca se comunica pe fir, atunci si palpaie.
Daca nici astfel nu reusesti, atunci du-te la Network Connections, cauta iconita retelei tale (RDS sau Local Area connection), dai clickdreapta pe ea, alegi Repair. Astepti pana ce se repara conexiunea logica.
Daca nici una nu a ajutat, atunci suni la RDS sa trimita o echipa de depanatori.
Resetează-ți router-ul.
Dacă tot nu merge, e posibil să se fi aiurit ceva prin setările de internet la calculator. Verifică la placa de rețea să fie activată conectarea prin DHCP (să i se aloce dinamic o adresă IP).
Suna la RDS.
Cand te conectezi cu user si parola primesti cumva eroarea 651?
Da
E problema de la RDS, trebuie sa suni la ei sa iti reseteze conexiunea.
Username-ul si parola sunt gresite. Suna la RDS si cere-le username-ul si parola. De preferat sa sune titularul de abonament.
Buna Alex,
Te sfatuim sa ii contactezi in mod direct pe cei de la RCS-RDS - http://www.rcs-rds.ro/asistenta/contact
Nu stii Engleza? Pune-ti Windows-ul in limba romana.
1. Reseteaza adapter-ul "Local Area Connection"
2. Uita-te, vezi daca ai router si fir tras [adica 2 fire] trebuie si Router-ul sa fie conectat la curent.
3. Verifica daca ai instalat driver-ul bun pentru Local Area Connection.
Iar, daca este ACUM intampinata problema [fara nicio reinstalare de Windows] userul si parola este gresit