Suna la RDS.
Cand te conectezi cu user si parola primesti cumva eroarea 651?
Nu stii Engleza? Pune-ti Windows-ul in limba romana.
1. Reseteaza adapter-ul "Local Area Connection"
2. Uita-te, vezi daca ai router si fir tras [adica 2 fire] trebuie si Router-ul sa fie conectat la curent.
3. Verifica daca ai instalat driver-ul bun pentru Local Area Connection.
Iar, daca este ACUM intampinata problema [fara nicio reinstalare de Windows] userul si parola este gresit
Username-ul si parola sunt gresite. Suna la RDS si cere-le username-ul si parola. De preferat sa sune titularul de abonament.
E problema de la RDS, trebuie sa suni la ei sa iti reseteze conexiunea.
Presupun ca, numele si parola de acces le ai introdus corect (literele mari si mici respectate).
Daca ai router, atunci scoate-l din priza si dupa 10 secunde conecteaza-l inapoi. Peste un minut poti incerca din nou internetul.
Daca nu ai router sau paragraful anterior nu a dat rezultat, atunci verifica conectarea cablului. Scoti mufa de internet si bag-o din nou, ca lumea. Trebuie sa se aprinda un beculet la mufa, iar daca se comunica pe fir, atunci si palpaie.
Daca nici astfel nu reusesti, atunci du-te la Network Connections, cauta iconita retelei tale (RDS sau Local Area connection), dai clickdreapta pe ea, alegi Repair. Astepti pana ce se repara conexiunea logica.
Daca nici una nu a ajutat, atunci suni la RDS sa trimita o echipa de depanatori.
Resetează-ți router-ul.
Dacă tot nu merge, e posibil să se fi aiurit ceva prin setările de internet la calculator. Verifică la placa de rețea să fie activată conectarea prin DHCP (să i se aloce dinamic o adresă IP).
Buna Alex,
Te sfatuim sa ii contactezi in mod direct pe cei de la RCS-RDS - http://www.rcs-rds.ro/asistenta/contact