| Căluț a întrebat:

Salut! Până acum câteva zile am avut abonament la YouTube premium, ieri mi-a expirat abonamentul și nu am avut bani pe card pentru a se prelungii automat, azi am băgat bani pe card, am intrat pe YouTube ca să reînnoiesc abonamentul, mi-au aprobat plata, și ce sa vezi, tot YouTube normal am, am m-ai dat odată să plătesc, am plătit, plata a fost aprobata, banii mi-au luat și nu s-a activat Youtube premium, ce sa fac în situația asta? Mor de nervi, am pierdut 50 de lei pe nimic... Mulțumesc frumos pentru răspunsuri ✌️

15 răspunsuri:
| DrGeorge a răspuns:

Salut,

Verfica starea paltii aici: https://www.youtube.com/paid_memberships
Este posibil ca banii sa fie doar blocati in cont si se vor debloca in 14 zile.

Contacteaza echipa de support sau cere o rambursare: https://support.google.com/youtube/answer/7071292?hl=ro

| Căluț explică (pentru DrGeorge):

Adică? După 14 zile banii îmi vor revenii înapoi pe card?

| Furnicuta000 a răspuns:

Da, posibil sa fie blocati. Se intampla asta cand da eroare plata, am patit de multe ori.

| DrGeorge a răspuns (pentru Căluț):

Corect. Orice plata online iti blocheaza mai intai banii in card. Iar banii sunt tranferati doar dupa ce procesatorul de plata confirma ca aceasta s-a facut cu succes.
Verifica pe mail daca ai si confirmarea platii. Cu acea confirmare de plata poti cere rambursare in caz ca a fost o eroare de la platforma YouTube.

| Căluț explică (pentru Furnicuta000):

Pai și ce ai făcut? Cum ai reușit sa te abonezi?

| Căluț explică (pentru DrGeorge):

Pe email nu am primit nimic, am băgat alt card, și tot la fel, mi-au luat banii și nimic.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

YouTube Vanced dacă te referi la varianta pentru mobil. Adică un Youtube premium, dar gratis. După ce îți iei banii înapoi sau dacă rezolvi sa îți ofere abonament pentru banii plătiți, atunci după expirare nu mai băga bani. Ia YouTube Vanced. Eu am și YouTube Music ( Vanced) și nu plătesc un leu.

| DrGeorge a răspuns (pentru Căluț):

Cel mai simplu contacteaza YouTube pentru rezolvarea problemei folosind formularul de aici:
https://support.google.com/youtube/answer/7071292?hl=ro&ref_topic=9257117

sau pe Twitter la: @TeamYouTube

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dacă ai aplicație/cont de banking de la banca ta emitentă, atunci în contul de banking vezi tot ce s-a tranzacționat. Dacă în istoric apare "tranzacție în așteptare", atunci suma ta este blocată temporar iar dacă YouTube nu își va solicita banii, suma va fi rambursată automat după anumite zile. Eu zic în general cum sunt plățile cu cardul bancar ( plătite în avans pe site-uri). După majoritatea plăților apare cu tranzacție în așteptare. Abia după ce vânzătorul în cauza solicită banii, abia atunci apare informația" finalizat/procesat".

| Căluț explică (pentru anonim_4396):

M-am uitat, tranzacțiile au fost aprobate către cei de la google

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Căluț):

Nasol. În această situație trebuie să contactezi YouTube cum ți-a spus cineva mai sus. Banii ii primești înapoi sau poate îți vor oferi abonament pe cate luni ai plătit. Depine ce pretenții ai tu.

| Căluț explică (pentru anonim_4396):

Păi și unde ii contactez? Dă-mi te rog un link, ceva, și ce naiba le zic? Crede-mă ca am dracii de nu mai pot gândii nimic

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Căluț):

Aici https://www.youtube.com/paid_memberships?ybp=agQQARgC

Dar eu când mi-am schimbat numărul de telefon ( Vodafone) prin aplicația my Vodafone. Adică același sim, dar alt număr. Și era număr vechi, de ani, dar beneficiile au rămas. Am schimbat toate datele în cont, număr, etc. Schimbarea de număr m-a costat niște credit, vreau sa pun înapoi creditul. Dau reîncărcare din aplicație și după finalizare să constat ca s-a reîncărcat vechiul număr și nu noul nr. Abia după ce am finalizat plata a apărut info cu nr reîncărcat. M-a și taxat din bani. Zic "puii mei". La *222 mă plimba dintr-un meniu în altul, apoi merg la magazin ( reprezentanță) și zicea ca nu mă poate ajuta fiind plătit online. Că doar la *222, etc. Am prins până la urmă un operator la *222, creditul l-am primit pe noul număr. Asta după ce m-a făcut destul cu nervii și plimbat prin oraș aiurea.

| Căluț explică (pentru anonim_4396):

Îmi spune ca abonamentul nu este eligibil pentru o rambursare în conformitate cu politica privind rambursările YouTube.
Mă pune sa aleg abonamentul pentru care vreau sa primesc rambursarea și îl am doar pe cel vechi care e expirat din data de 11 decembrie

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Căluț):

Nu știu ce să zic mai mult. Nu am luat niciodată legătura ei. Poate între timp stie altcineva ce să îți răspundă. Data viitoare nu plăti pentru asa ceva. Exista alternative, ți-am dat idei mai sus.