| Alin1298 a întrebat:

Buna ziua
Mă numesc Alin și am 26 ani și am 101.06 kg
Pe moment lucrez ca șofer de camion 6 zile din 7 cu program de minim 06:00-20:00 sau uneori termin chiar și la ora 21:00
Eu recent am aflat că am probleme cu hemoroizi uneori acel ciclu ca la femei doar că nu fac curse lungi ci local pentru a face mișcare cu încărcări descărcări căruțuri cu marfă pentru Lidl Olanda...
Eu nu am ambiția sau cum sa o pot numi ca sa mai merg la sala sau sa fac altceva, insa as dori sa incep cu flotările dar nu pot maxim de 10 pentru că cred că e de la forța deoarece am 4 ani de când mi-o fac in fiecare zi, deci nu o zi da una nu... Și uneori chiar de 2 ori uitându mă la filme x...

Cum pot face pentru a mă opri și de a face mișcare daca nu îmi permite timpul iar timp de 3 ani eu de când sunt șofer de camion la Lidl Olanda, nu am pus nimic deoparte și un prieten mi-a spus că probabil să îmi schimb jobul dar mie îmi place ce fac adică condus și cât despre aceste momente cred că sufăr de sedentarism și anxietate deoarece nu mă duc la sala de teama de a mă rade cunoscuții deoarece mereu de la 10 ani sunt c am retras de fel

Daca este cineva care știe cum să procedez pentru a fi în formă pe viitor ar fi super de exemplu un antrenor care poți face exerciții cu greutatea corpului și nu gratis!
Iar pentru un răspuns frumos despre toate in parte, dau fundă

2 răspunsuri:
| DenDenX a răspuns:

Salut Alin

Daca spui că nu ai cum sa faci sport îți sugerez sa umbli la alimentație

Și dacă tot ai niste timp liber fa in ziua aia câteva flotări genuflexiuni.

Dar în mare parte concentreazăte pe ce ai timp..adică le alimentație.

Mănâncă alimente bogate în proteine..nu mai manca pizza..salam..sau mai știu eu ce las-o mai moale cu pâinea și mănâncă mâncare normala mai baga cate o salata și nu iți zic așa îti dau cuvântul meu că tu peste o lună o să slăbești 100% nu știu cât depinde de tine asta.dat daca faci ce îți spun o să slăbești te asigur