Caută Doru Dorobat, e omul care a adus SW-ul in Romania . Il găsești pe Youtube, Facebook.
Nu gasesti pe Youtube 1001 de programe?
Sincer acum, vrei sa cautam in locul tau?
Ba da, dar as fi vrut sa mi spună și mie cineva care se pricepe pentru ca din toate nu știu pe care sa l iau pentru ca sunt începător
Asta (ca si sala) este un sport subiectiv. Un program bun pentru mine e posibil sa nu fie bun si pentru tine (sau invers). De aceea se experimenteaza diferite programe, pana vezi ce merge pentru tine.
p.s.: oricum programul de antrenament trebuie schimbat la 4-5 luni, ca altfel te plafonezi.
Day 1 - Upper body - Push
- plyometric push ups
- diamond push ups
- arching push ups
- dips
- decline push ups
- dips on straight bar
Day 2 - Upper body - Pull
- wide pull ups
- close grip pull ups
- wide grip behind neck pull ups
- back and forths
Day 3 - Abs & Legs
- leg raises
- windshield wipers
- jack knife crunch
- elbow plank
- pistol squat
- jumping squat
- jumping lunges
- pyramid calf rises
- wall sit
Day 5 - Upper body - Push
Day 6 - Upper body - Pull
Poti incerca asta, e un program pe care l-am folosit eu acum ceva timp. Zilele 4 si 7 sunt de pauza (ma rog, eu in ziua 4 faceam hiit). Scuze ca e in engleza, i-am dat c/p direct din notes. Anyway, cum ti s-a zis deja, toata treaba asta e subiectiva. Programul trebuie sa ti-l faci tu in functie de ceea ce iti doresti sa obtii, ceea ce iti place si ceea ce functioneaza pentru tine. De exemplu, programul pe care ti l-am scris eu il foloseam acum cativa ani pentru rezistenta (de aia nici nu e precizat numarul de repetari). La flotari, picioare si abdomen faceam destul de multe repetari (mai putin flotarile pliometrice), iar la tractiuni si flotari pliometrice eram pe la inceput si ma chinuiam cu seturi de 5, 10 sau chiar 3 .