| Syotos a întrebat:

Salut, sunt incepator cu snowboardul si as avea nevoie de niste ajutor. Merg cu piciorul drept in fata genunchii putin indoiti si ma las putin pe piciorul din spate si daca este partia mai denivelata ma las putin mai jos decat pozitia initiala? La telesky doar cu piciorul drept reusesc sa urc. Si daca imi poti spune cum sa iau curbele? Ma las putin in directia in care este nevoie si inclin mai mult din glezne, doar din glezne sau doar din inclinarea corpului? In legatura cu placa eu am 1.75 si placa imi este pana la gat, si capetele placii sunt ridicate.

Răspuns Câştigător
| SnowHelp a răspuns:

Sallut. In prima faza incearca sa mergi doar in frana (pe teleski urci cu placa dreapta nu? asa am inteles) Mergi in frana adica stai pe placa orizontal si ambele picioare ridicate stai pe calcaie.Ca sa iei curbe lucrezi doar din picior nu din corp te-ai lasat pe fata ai cazut pe fata te-ai lasat pe spate ai cazut pe spate... Cam asa vine.Cand urci pe teleski lucrezi intotdeauna cu picioru din spate si cand urci te lasi pe spate cu genuchii indoiti cat de cat. Apropo de partea cu urcatul pe teleski cum urci pe teleski incearca sa cobori cu placa pe orizontal pana te obisnuiesti dupa care incepi sa faci trickuri happy sper ca ti-am fost de ajutor.

1 răspuns:
| Syotos explică (pentru SnowHelp):