Pai ia si tu un aparat de masura, si masoara (in scurt) cati amperi da la ambele locuri.
La surubul mai gros legi pozitivul de la o baterie de 12V pe care doresti sa o incarci, masa alternatorului este negativul.
La conectorul mic trebuie sa dai 12 v printr-un intrerupator asa comanzi regulatorul care la randul lui comanda excitatia cand sa incarce si cand nu.
Poti sa-l dai de la aceeasi baterie.
Cat despre turatii nu-ti face griji, poti chiar sa folosesti raport 1:1.
La un automobil care merge la 3000 rpm alternatorul ajunge lejer la 6000-8000.
Motocoasele in doi timpi au turatii mari chiar si la relanti.Asa ca o sa-ti prajeasca diodele redresoare.Pui mana si le schimbi cu DO205AC da oricum o sa-ti arda si regulatorul...
Dupa ce te dai cu capul de pereti si iti dai seama ca trebuie sa treci pe redresor separat ai sa vezi ca e complet nefolositor.
Ai sa consumi benzina(motor cu ciclu doi timpi, adica stai cu canistra dupa el) ca sa incarci o baterie auto.
Daca e musai sa-l faci intr-o zona izolata ca sa-ti alimenteze si ceva aparatura in alternativ, trebuie sa-ti iei si convertor.
Alternatorul mai consuma si el curent, daca nu e conectat la baterie nu produce nic.
Eu iti recomand o turbina cu magneti neodim pentru motorul tau in 2 timpi.
E simplu legatura pe pe alternator intri cu borna + a bateriei pe borna + a alternatorului. Apoi iesi cu +DF spre regulator la incarcare. Poti pleca cu o dioda de la plusul bateriei spre alternator.
Nu uita de conzi. Daca nu te pricepi deloc la electrotehnica, care ajutor la montaj, altfel arzi puntea de redresare, relee.