| LupusDei1993 a întrebat:

Ce parere aveti despre noua descoperire uluitoare? (prima imagine vreodata a unei gauri negre)
Credeti ca de aici se va ajunge la descoperirea vietii extraterestre?

| Emazio a răspuns:

Https://www.youtube.com/watch?v=sNhhvQGsMEc
uite despre extraterestii

| RAY a răspuns:

Vrei sa iti spun daca cred sau daca stiu?

de crezut cred ca exista viata in univers = dar astea este o credinta atat, cred ca pe masura ce tehnologia va evolua vom cunoaste tot mai bine universul, acum de stiut nu stiu

| GabiDumitrescu a răspuns:

Ce e asa de uluitor? Incet-incet, ne indreptam spre adevar. Buba e sa nu ne traga inapoi toti fanaticii de orice natura - nu neaparat religiosi - inainte sa ajungem acolo.

| johnnny123 a răspuns:

Din punct de vedere științific este o realizare extraordinară, dar nu văd cum ar putea duce la descoperirea vieții extraterestre. Care ar fi legătura între cele două?

Motivul pentru care nu am descoperit alte posibile civilizații este dimensiunea universului și limitarea dată de viteza luminii.

Semnalele noastre au nevoie de mai mult de 100.000 de ani numai ca să parcurgă galaxia în care ne aflăm. Iar universul cunoscut are 2 trilioane de galaxii, aflate la milioane de ani-lumină una de alta.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Da, nu chiar așa de nouă, descoperită în 2017, imagine reluată de New Scientist în 10.04. 2019, de fapt. nu chiat imaginea ei, căci ea este invizibilă. ci gaura pe care o face în poză, când inghite hulpavă materia din jurul ei.
Descoperirea vieții extraterestre nu prea are legătură cu aceasta.
Ea presupunem din câte știm acum despre viață o exoplanetă liniștită cu apă în stare lichidă pe ea, cu câmp magnetic care să rețină pe marginea ei radiațiile cosmice prea energetice venite de la soarele său, și alte aspecte din acestea care fac posibilă viața, în jurul unui soare care seamănă cu al nostru.

| Ionut58282856 a răspuns:

Sunt doua subiecte total diferite. Pentru viata extraterestra e alta chestie. Un adn, o fiinta microscopica si alte chestii. Acum am vazut poza si e foarte interesant dar nu are legatura cu viata extrateresta iar daca nu ma insel e fix opusul vietii. Zic "daca nu ma insel" din cauza ca habar nu avem ce e aia mai exact, banuiesc.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns (pentru Ionut58282856):

Nu e chiar opusul vieții, face parte din viața lor, a stelelor.
E un fel de iad, care stea intră în ea, nu mai iese.
Fiind acolo presiuni și energii enorme, poți să îți închipui câte drăcovenii se întâmplă pe acolo prin interior.
Dar cum de acolo nu iese nimeni niciodată să ne spună cum e, Steven Hawkings, savantul acela în cărucior, care a ocupat catredra la care a predat și Newton, știa multe despre ele, despre găuri.