| SergiuOsan a întrebat:

Conform evolutionismului din nevertebrate au evoluat pestii, din pesti amfibienii, din amfibieni reptile, din reptile pasari, din pasari mamifere. Intrebarea mea e cum a evoluat mai exact determinismul genetic al sexelor? La nevertebrate e de tip Drosophila la pesti e genic, la amfibieni, reptile, pasari Abraxas si la mamifere Drosophila (ca si la nevertebrate). De ce? Cum a evoluat in felul asta?

| TychoB a răspuns:

Chiar crezi ca rezolvi ceva daca pui intentionat intrebari din astea? Nu stii care e varsta medie pe site? Cine crezi ca iti va putea raspunde?
Stiu ce vrei sa faci: pui o intrebare la care nu poate nimeni sa iti raspunda, sau daca unu zice ceva, tu il incurci si mai tare cu alte intrebari. Cand s-au dat batuti toti, tu zici ca ai castigat si evolutia e falsa.

| shadovv a răspuns:

Interesant cum toti ateii care ii proslavesc pe Darwin si pe Dawkins habar nu au ceva despre biologie, chimie sau evolutionism.

| TychoB a răspuns (pentru shadovv):

Recunosc ca nu stiu biologie. Poate poti sa imi explici tu ce inseamna "determinismul genetic al sexelor"? Teoria evolutiei e usor de inteles, o stie si bunicul meu cand imperecheaza vacile, determinismul in biologie este ceva ce ma depaseste. Tot ce am vrut sa fac este sa il critic pentru modul in care a pus intrebarea.

| iKronstadt a răspuns:

Sergiule, cand vei citi cat am citit eu pe tema asta, vei realiza ca suntem prea mici (ca putere de intelegere) pentru un raspuns pe masura acestei intrebariwinking
Nu exista momentan vreun istet care sa le explice, pur si simplu. Teoriile creationismului si ale evolutionismului au carente atat de mari, incat cel care cauta o explicatie logica se vede prins "la fileu", asteptand saracu' sa vina de undeva EXPLICATIA INFAILIBILA.

| Hombre a răspuns (pentru shadovv):

Si mai interesant e cand habotnicii compara idioteniile biblice cu biologia care este o materie pur stiintifica care este in continua ascensiune si tot ce se cunoaste pana acum este sudoarea mai multor generatii de cercetatori, comparativ cu biblia care este cea mai proasta carte scrisa si inchisa noilor descoperiri care impune niste bazaconii scrise acum doua mii de ani fara nicio cercetare.

| SergiuOsan explică (pentru TychoB):

Bingo. Dar nu ai raspuns la intrebare.

| SergiuOsan explică:

Nu am contestat inca nimic. Vreau doar raspunsul rational la aceasta intrebare.

| Andrei7520152 a răspuns:

Putin probabil ca o sa gasesti ajutor aici. Mai bine pui intrebarea pe un forum cu oameni specializati in biologie/evolutie etc...

| SergiuOsan explică (pentru Hombre):

Ok. Dar ramane o intrebare. Daca te uiti peste primul capitol din Geneza, vei vedea ca majoritatea evenimentelor se potrivesc teoriei demostrate de cercetatori. Sa iti explic putin: cuvantul ebraic "yohm" tradus in biblie ca si zi inseamna de fapt perioade de timp cu lungimi diferite, printre care si era. De retinut este faptul ca in biblie crearea pamantului este descrisa din planul unui observator terestru. O alta informatie considerata eronata in cadrul bibliei este "ziua" a patra in care apar "luminatorii" (soarele luna si stelele). Ei avand in vedere ca facerea este descrisa de un observator terestru, abia in a patra zi sunt distinse soarele luna si stelele, ca si consecinta a aparitiei atmosferei care avea o compozitie ce permitea observarea astrelor. Restul evenimentelor este incontestabil ca sunt descrise in ordine cronologica, aceasta succesiune fiind dovedita de stiinta. Coincidenta?

| SergiuOsan explică (pentru TychoB):

Apropo, daca tu esti atat de sigur ca evolutionismul e real, atunci mi-ai combate argumentele indiferent pe ce teme as ataca. Dar, interesant, ca destul de multi EVOLUTIONISTI au ajuns sa combata teoriile care le-au sustinut o viata. De exemplu cum a aparut flagelul? De ce pestii par a aparea brusc in istorie? De ce nu gasim insecte cu un inceput de coloana vertebrala? De ce nu gasim fosile cu reptile cu inceput de cioc sau aripi? Pot continua asa la nesfarsit. Nu stiu daca o sa imi poti raspunde. Atunci ti-as sugera sa nu te bagi, daca tii la teoria ta, ca pari un necunoscator care se baga in seama. Eu vreau sa discut cu cei care se cred asi in acest domeniu, nu cu incepatori (scuze de jignirile sugerate, e parerea mea). Multumesc pentru observatie.

| SergiuOsan explică (pentru TychoB):

Determinismul genetic al sexelor se refera la faptul ca sexele sunt determinate genetic. La tipul Drosophila de doi cromozomi diferiti (XY) pentru masculi si doi identici (XX) pentru femele. La Abraxas e invers. Determinism genic inseamna ca sexul e determinat de gene aflate pe cromozomi diferiti, de obicei chiar fiind posibila schimbarea sexului in decursul vietii.

| SergiuOsan explică (pentru Andrei7520152):

Din pacate nu stiu inca engleza. Dar sunt destui de multi atei convinsi aici care ar da cu mine de pamant deoarece promovez teoria craetionista si vreau sa le tei putin din "aripi"

| Hombre a răspuns (pentru SergiuOsan):

Ma la-si cu vrajeli evreiesti traduse si cu felul descrieri evenimentelor privite din spatiu si terestru, eu iti propun judecatii tale o singura chestiune; Dumnezeu a facut omul dupa chipul si asemanarea lui, ok, poti crede ca o entitate la fel ca omul poate face pocnind din degete asemenea imensitate de energie, Universul?

| anonim_4396 a răspuns (pentru Hombre):

Zeul Soare. Eu stiu sigur dar n-am chef sa dau argumente. A trimis 2 raze si Zang. Gata!

| anonim_4396 a răspuns (pentru iKronstadt):

Cu microspopul. Te uiti prin el si descoperi nevazutul. Atunci realizezi ca trebuie sa dai cu aspiratorul si sa dezinfectezi bine peretii si podelele. Offf, iar m-am gandit la asta...

| Hombre a răspuns (pentru anonim_4396):

Mai draga a fost asa; Zang, Bing, Bang, Bingooo.

| SergiuOsan explică (pentru Hombre):

Aici gresesti tu. Prin "chip si asemanare" nu se subliniaza natura fizica a omului. ci natura spirituala. Si gandindu-te putin, noi prin gand putem realiza un univers propriu. La fel am fost creati si noi. Prin puterea gandului. Nu vreau sa intru in detalii ca ne abatem de la subiect. Prin chip si asemanare se subliniaza faptul ca noi prezentam imbracat in corpul astral ceea ce unii numesc "Scanteia Divina".

| SergiuOsan explică (pentru anonim_4396):

Intrebarea mea pentru tine este: Tu ce rol ai in aceasta discutie? Nici nu imi dai un raspuns, nici nu iti sustii o teorie/punct de vedere. Mai pe scurt esti degeabawinking

laughing...
Iar va certati pe "A fi sau a nu fi"? big grin
Departe de mine ideea ca as fi un habotnic, insa pana ce stiinta nu-mi va da o idee mai clara despre CE este omul, sunt nevoit sa ma uit in mituri ale creatiunii. big grin
Daca Biblia (care si azi are institute de cercetari imprastiate prin toata lumea) MAI are inca "pete albe", poate ca asta nu inseamna ca "minte", ci ca stiinta inca nu i-a dat de cap. happy
(am explicat cumva asta intr-una din intrebarile tale anterioare, Creatie versus Evolutionism = 1-0 pentru Creatie)
Am o parere personala cu privire la "chipul si asemanarea" de care s-a amintit aici.
- Evolutionismul lui Darwin (puteti sa-l numiti si "Selectie naturala") ne spune ca toate vietatile intrebuinteaza UN MAXIM de competente pentru supravietuire si adaptare la mediu. Cine nu o face, dispare ca specie si cunoasteti mii de cazuri. Prin urmare animalele isi folosesc la maxim toate componentele pentru a prospera. happy
Ei bine, omul, a fost proiectat cu un unic organ, pe care nu stie sa-l foloseasca. Hominizii utilizau probabil un 0.3% din capacitate, iar omul modern foloseste astazi abia un 3-4% din capacitatea creierului. (5% in cazul geniilor) big grin
Cu acest amarat de 5% din ce poate creierul, am ajuns sa zburam, sa vedem relativitatea timpului si a spatiului, iar eu am ajuns sa ma contrazic cu voi de la bordul unui laptop. tongue
Ei?
Suntem "proiectati" asa dupa "chipul si asemanarea cuiva", ne "redescoperim" cu fiecare milion, mai apoi mie de ani, si acum suta de ani care trece? Are creierul uman o limita, sau "evoluam" cum spunea Darwin? happy
(nu mai reiau chestiunile de bun-simt din intrebarea ta anterioara), daca-mi spune cineva cum butoiul lui Bachus crede el ca s-ar fi putut forma un organ ultra complex ca... ochiul, prin mutatii celulare si "evolutia Darwiniana", dau delete account acum!
(un ochi, logic, "legat" la un creier, because altfel, NU ar insemna nimic). tongue

P.S. Sunt convins ca toti cei de aici mai stiu ceva in ceea ce priveste ''mutatiile":
De cele mai multe ori, covarsitor de MULTE ori, mutatiile de orice fel ar fi, sunt maligne si nu benigne vietii. happy
Buna dimineata.

| doctorandus a răspuns (pentru SergiuOsan):

Care teorie a creatiei o aperi? Pe cea din Geneza cap. 1 sau pe cea din Geneza cap. 2? Ca nu le poti apara pe amandoua, ca se bat cap in cap.

| anonim_4396 a răspuns (pentru SergiuOsan):

Oh, chiar trebuie sa explic tot? Ori nu stii tu cu toata lectura ta de specialitate ca noi cu toti si toate suntem rezultatul exploziei unei stele (supernove), iar soarele e o stea? De-asta-mi place soarele asa de mult. Eh, ca sa intelegi cu adevarat ce-I cu X si Y trebuie sa fii om de stiinta si sa-ti petreci ceva timp in laborator, eventual sa-ti si termini vederea cat te uiti prin microscop si nu sa ti-I termini citind tot felul de porcarii destinate maselor, ba mai apoi chiar si dand citate pline de inteligenta.

| Torah a răspuns:

Ai iesit cu o intrebare pentru erectus sau nu mai vad bine laughing

| Hombre a răspuns (pentru SergiuOsan):

Ai inceput sa o da-i in ezoterism si sigur ca nu poti duce discutia mai departe decat prin interpretari ale facerii din Vechiul Testament + Noul Testament de unde rezulta o istorie romantata a poporului evreu. Nu se poate demonstra creatiomismul cu basmele "SF" de acum 2000 de ani. Straturile geologice ne spune altceva decat biblia, insa mai sunt multe de descoperit pentru finalizarea teoriilor despre aparitia vietii pe pamant si Teoria evolutiei. Daca sustii creationismul, cauta si demonstreaza stiintific bazat pe cercetare nu pe "puterea gandului" ca altfel o dam in mama Omida care cu puterea gandului dezlega idioti care era legati de alti idioti la alte vrajitoare si nu putea sa se casatoreasca si sa aiba noroc in dragoste.

| EmaS a răspuns:

Exista, in esenta doar doua posibilitati:Fie ne-a creat Dumnezeu, fie noi L-am creat pe El.Asa cum am vazut, darwinismul-nu Dumnezeu-este o izvodire a mintii umane.Iti trebuie mai multa credinta ca sa fii darwinist.Pentru aceasta va trebui sa crezi fara o interventie divina:1.Ca ceva a aparut din nimic.(originea universului).2. Ordinea a aparut din haos.(planul universului).3.Viata a aparut din nonviata(ceea ce inseamna ca inteligenta a aparut din noninteligenta, iar personalitatea a aparut din nonpersonalitate).4.Noile forme de viata au aparut din formele de viata existente deja, in ciuda dovezilor care arata contrariul ca de exemplu:1.Barierele genetice.2.Schimbarea ciclica.3.Complexitatea ireductibila.4. Izolarea moleculara.5.Neviabilitatea formelor de tranzitie6.Dovezile fosile

| SergiuOsan explică (pentru Hombre):

Totusi de ce biblia relateaza cronologic despre facerea lumii acu 2000 de ani ceea a dovedit stiinta abia recent? Coincidenta?

| SergiuOsan explică (pentru EmaS):

Si tu care o consideri corecta?

| SergiuOsan explică (pentru doctorandus):

De ce se bat cap in cap?(Retine ca aproape nici un cuvant din Biblie nu este folosit cu sens propriu si mai apare si eroarea traducerii pe care trebuie s-o luam in calcul

| SergiuOsan explică (pentru anonim_4396):

Corect. Trebuie sa iti petreci ceva timp in laborator. Oamenii de stiinta care si-au petrecut zeci de ani in laborator nu am citit sa fi descoperit raspunsul la intrebarea mea. Si in plus stai linistit ca nu m-ai atins. Microscopul o s afie viitorul meu deoarece viitoarea mea meserie este de anatomopatolog, si studiez permanent biologia.

| anonim_4396 a răspuns (pentru SergiuOsan):

Eram sigura ca o sa zici ceva legat de-o meserie legata de microscop. happy Pe bune. Sa ai numai succes!

Hopa! Sterge raspunsul asta ca nu e intelept sa dai date personale pe un site ca asta. De ce crezi tu ca trebuie sa-mi dovedesti ceva? Ti-am cerut eu asta? Chiar am zis din suflet sa ai numai succes si asa sa fie!

P.S. pe bune, sterge raspunsul ala imediat ca te torn la director/oare daca nu.