Neuronii formează printre altele, creierul. Acum, dacă el creierul, ajută sau nu la educație, asta tu decizi
Având în vedere teoria reîncarnării, a predestinării și cea a Universelor paralele, pot spune că am văzut exact același lucru.
Prin Duhul Sfant!
Sau...prin "universul" ala "cuantic", care "probabil exista" inaintea primelor manifestari ale mecanicii cuantice.
Ori cu ajutorul Timpului ala care in mintea ta, ba exista, ba nu exista, (in functie de cum te trezesti dimineata), si cu Stephen Hawking, care si ala mai afirma ca "Timpul e o iluzie"...dar una pe care o masuram al dracului de bine, la nivel de piko secunde.
Daca nu-l masori cu 16 zecimale (pe Timpul ala care "Nu exista") domnule "Einstein", nu-ti functioneaza nici GPS-ul de la masina!
Felicitari, ai mai invatat ceva!
Evident, mai ajuta mult si pierderea Timpului (ala care in capatana ta "Nu exista"), stand si citind "intrebari" de-a dreptul tembele.
Ca cea de mai sus...
ştiinţa e frumoasă am vrut din curioztate să văd dacă cineva cunoaşte ceva mai mult! ok http://www.cunoastelumea.ro/......-big-bang/
Creierul uman - țesutul de textura spongioasă reprezintă cea mai complexă structură vie pe care o cunoaștem. Acest organism are capacitatea de a stoca mai multe informații de la computerul de ultimă oră și de a crea o rețea de conexiuni care depășesc orice rețea socială. Creierul controlează fiecare aspect al funcționării umane, incluzând emoțiile, învățarea și memoria și astfel ne modelează gândurile, visele și imaginația, există anumite aspecte pentru care este deosebit de adecvat și în care acesta aduce o mare contribuție la educație. În primul rând, aceasta se referă la furnizarea de noi perspective, apariția de noi probleme, confirmarea sau respingerea petițiilor vechi sau confirmarea practicilor existente.
De exemplu, folosind imagini neurologice ale creierului care oferă o perspectivă asupra funcțiilor perceptuale, cognitive și emoționale care sunt semnificative pentru educație. În plus, neurologia începe să ofere explicații detaliate despre modul în care creierul reacționează la diferite experiențe de învățare și de ce reacționează în acest fel. Această înțelegere este importantă pentru educație, deoarece multe politici și practici educaționale se bazează pe informații parțiale!***