Sistemul de invatamant este cu 60 ani in urma, fiind axat pe lucrurile cele mai inutile, iar cele folositoare fiind date la o parte. Este foarte trist sa constati ca pana si in liceele de top din Bucuresti ( cu profil mate-info ) bazele programarii se invata pe sisteme cu windows xp. Dar deh, asta e "romanul adevarat"; e mult mai usor sa arunci vorbe in vant despre schimbare si cateva injuraturi la parlamentari, decat sa incerci tu insuti sa schimbi ceva ( macar in viata ta de zi cu zi ).
Asta pana la facultate, ai o groaza de demonstratii sau poti sa le gasesti oriunde
Spălare pe creier. Nu ai voie să crezi, sa intrebi, sa ai dubii, trebuie numai sa înveți, ceea ce vor Ei(nu ma refer la profesori) sa crezi.
Iar vad comentarii cu sistemul de invatamant care e ramas in urma bla, bla...
Nu e asa.La noi scoala si liceul sunt doar pentru cultura generala, urmand ca mai apoi la facultate sa te axezi si sa cercetezi in ce domeniu te atrage pe tine.Cum ar fi sa faca asta cu toate materiile din liceu? Ar fi imposibil si elevii nu ar mai intelege nimic in plus ca pentru a cerceta ai nevoie de cunostinte foarte avansate si de mult timp alocat studiului numai in acel domeniu.Cand ajungi la facultate o sa ai alta perceptie, acolo vei avea ocazia sa despici firul in 4, sa faci ce vrei.
Pai de unde stii ca nu fac? Ma refeream ca e imposibil sa fie implicati elevii in practici la toate materiile, in plus nu ar exista resursele necesare.Scoala e ca sa invatam cate putin din toate, lucrurile de baza, pentru restul poti sa studiezi singur in functie de preferinte.
Pentru că învățământul nu înseamnă doar cercetare, ci și "educație"(adică dresaj)
învață și apoi cercetează = crede și nu cerceta(călăuza ta)
îți explică atenție la domnu ...om de știință agnostic
Nici macar experimente simple nu se fac la ora de chimie, fizica, sa fim seriosi la ora de biologie du copii in natura sa vada si ei despre ce discuti sau un documentar 3d
Da, asa e programa.Profesorii nu sunt de vina, ei primesc o programa de la minister pe care trebuie sa o respecte.