| troleibuz a întrebat:

Locul de munca pe care il avem de ne defineste?

12 răspunsuri:
| gabicoo a răspuns:

Grea întrebare!
Am să încerc să-ți răspund:
Lucrez de 25 de ani în învățământ. Îmi place ce fac și fac tot ce pot. Daaar nu sunt lăsat în pace, mi se pun bețe în roate în permanență, dacă faci ceva deosebit - de ce faci? - ce urmărești?, dacă nu faci - de ce nu faci? Predau și într-o școală unde scandalurile între gașca conducătoare și restul profesorilor se țin lanț, iar elevilor și părinților li se dă în permanență "nas" și sunt încurajați să vină și să facă scandal și reclamații!
Acum răspunsul: locul de muncă nu ne/te definește în schimb ne/te definește profesia!

| random1620 a răspuns:

Nu. Eu nu cred ca un loc de munca defineste o persoana. NU poti sa judeci o persoana dupa aparente

| Werrich a răspuns:

Nu consider asta, sunt oameni care nu au avut resurse financiare sa mearga la o facultate si au fost obligati sa devina lucratori pe santier sau sunt studenti care lucreaza la fast-food ca sa isi plateasca facultatea. Nu putem eticheta un om dupa locul de munca.

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Mai bine zis, ne marcheaza, ne ajuta sa ne dezvoltam. Locul de munca se schimba.

Sau si mai bine zis, ne defineste experita castigata. Chiar daca nu este din domeniu uneori. De exemplu daca cineva lucreaza in industria textila... poate asta nu o sa conteze, poate conteaza mai mult ce relatie a avut cu celelalte persoane de acolo, ce a invatat din asta.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

De cele mai multe ori nu... Câți oameni iubesc cu adevărat ceea ce fac și se duc cu entuziasm la serviciu? Aceia care fac asta sunt cu adevărat fericiți.

| peperonies a răspuns:

E greu sa nu te influenteze dar daca te defineste asta depinde de tine. E greu sa nu te influenteze un loc in care petreci 8-9 ore pe zi in.

| Ineys a răspuns:

Clar nu.

| Sofer a răspuns:

Cel puțin pe mine nu. laughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu neapărat.