| fatacarecusigurantanuteprivestecanddormi a întrebat:

Acum un an am cumpărat un PS4 de la Media Galaxy. Zilele astea consola a început să meargă foarte greu, nu mai răspunde la unele comenzi, texturile din jocuri nu se mai incarca și e lag foarte mare. Joc numai offline.

Consola e încă în garantie, e asta un motiv destul de mult să îl duc înapoi?

8 răspunsuri:
| viavo a răspuns:

Daca ventilatoarele au tot timpul viteza mare, este posibil ca un schimb de pasta termoconductoare iti v-a rezolva problema.

| viavo a răspuns:

Scuze, nu am vazut intrebarea. Da este motiv de returnare. Profita de garantie. Tu ai dat banii pentru un produs bun, atunci sa iti dea un produs bun.

| NLS a răspuns:

Da, logic.
Zgomote de ventilator descentrat nu prezinta? Altfel spus: ventilatorul pare sa lucreze normal?

Sau te referi la partea cu declaratia?

| Dismally a răspuns:

Da, este doar ca si cei de la Media Galaxy cred ca au contract cu Depanero ca toate magazinele mari. Iar cei de la Depanero sunt total neseriosi asa ca pergateste-te pentru negocieri dure, nu accepta sa iti trimita consola inapoi pe motiv ca defectul nu a fost sesizat cum au ei obiceiul.

| mgtow a răspuns (pentru Dismally):

Lasa politica depanerului, face reclamatie la protectia consumatorului online si aia se ocupa de caz in situatia in care cei de la media galaxy fac gat

| viavo a răspuns (pentru mgtow):

Pana nu merge la Media Galaxy sa ceara schimbarea sau depanarea produsului, nu poate sa faca o plangere la O.P.C. Poate fi sanctionata pentru o declaratie falsa.

| mgtow a răspuns (pentru viavo):

Am zis doar in cazul daca mg face gat sa mearga la opc

| Dismally a răspuns (pentru mgtow):

Dureaza mult asa. Cel mai simplu este sa vorbesti direct cu cei de la magazin, se rezolva daca stii cum sa-i iei. Am patit si eu o data cu un magazin on-line, am trimis inapoi produsul de 3 ori, pana la urma au fost nevoiti sa-mi restituie banii plus despagubiri pentru problemele cauzate.