| iLovePizza51 a întrebat:

AJUTOR! Buna TPU. Am o problema legata de conexiunea la internet : Am internet de la ROMTELECOM si am scos cablul galben care face legatura cu PC-ul meu si internetul afara, l-am scos din unitate si l-am conectat in laptop ( laptop-ul, la randul sau era conectat cu calculatorul ). Dupa ce am scos cablul galben l-am introdus in laptop (practic am schimbat "unitatea centrala" a internetului) si cand am introdus inapoi cablul galben in PC, nu ma mai pot conecta la laptop prin Wi-Fi, e ca si cum nu ar mai avea Wi-Fi ( laptop-ul sau internetul, nu ma prea pricep la astea ). Cineva care se pricepe sau macar are o idee sa spuna. Dau FUNDA!
P.S. Am incercat sa dau "depanare probleme" si a spus ca un cablu nu este conectat sau este deteriorat. De conectat e tot, deteriorat nu cred are cum, deci poate am facut eu ceva prin setarile laptop-ului, nu stiu. Dau FUNDA si va rog sa ma ajutati!

6 răspunsuri:
| AleXu224 a răspuns:

Uita-te poate are laptopul tau un buton de Wifi se e pe oprit m-i s-a intamplat o data

| adryang78 a răspuns:

Intrebarea este putin neclara.
Sa inteleg ca ai un router wireless? Cablul principal de la Romtelecom este conectat la router, iar din router ai un cablu in PC si cu laptop-ul intri wireless?

| iLovePizza51 explică (pentru adryang78):

Da, daca ai o idee cat de mica...

| K0sti a răspuns:

"laptop-ul, la randul sau era conectat cu calculatorul"...cume e aia ca nu pricep?

| adryang78 a răspuns (pentru iLovePizza51):

Intra pe Internet Explorer si in bara de adrese, in loc de "www. etc...etc..." tasteaza 192.168.0.1 si Enter.
Ar trebui sa vezi acum interfata routerului. Acolo poti sa faci setarile necesare.
Inca un lucru: pe bara de stare a laptop-ului, in dreapta, ai iconita care arata semnal wireless? Daca ai un tel cu wireless, verifica cu el daca routerul emite.
Daca da, ai facut ceva in setarile laptop-ului. Cauta la Control Panel > Network Connections si fa setarile din nou.

| TelekomRO a răspuns:

Va recomandăm sa verificati daca led-ul WLAN este aprins pe modem. Pentru suport puteți apela 1930 gratuit in reteaua Romtelecom sau TELVERDE 0800800800. Toate cele bune!