| 5yus a întrebat:

Am comandat un laptop si in mail scrie asta
""Preturile din aceasta comanda sunt valabile 5 zile. Produsele ce se afla la lichidare de stoc se pot livra la pret redus exclusiv in limita stocului, cantitatea suplimentara se livreaza la pret intreg. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi. "
Telefonic mi s-a spus ca, comanda poate intarzia pana la 10 zile.
Sa inteleg ca trecand alea 5 zile si comanda neajungand la mine, si ulterior ajunge a 6 sau a 7 voi plati laptopul cat este in ziua respectiva pe site? Si pot sa refuz coletul in caz de majorare de pret etc?
Multumesc.

7 răspunsuri:
| Holiday a răspuns:

Da-le telefon si spune-le ca daca nu il factureaza la pretul la care l-ai comandat il refuzi.
Sau ca sa nu-ti anuleze comanda, lasa-i sa ti-l trimita, daca e la alt pret il refuzi pur si simplu.

| 5yus explică (pentru Holiday):

Sa fie totul mai interesant nu lucreaza cu publicul in perioada 18-20 noiembrie, totul e cumva bine gandit laughing)

| Holiday a răspuns (pentru 5yus):

Nu e nevoie de "dovada in caz de ceva", daca nu iti convine produsul ai dreptul sa nu il primesti, fara alte discutii. banuiesc ca nu l-ai platit inca si atunci nu ai stres nici cu recuperatul banilor.

| CatalinVictor1985 a răspuns:

Da poti refuza coletul pentru ca sunt magari, vagabonti si nesimtiti vor sa vanda marfa multa cu pretul normal nu cel la care comanda lumea cand sunt reduceri. Gasesc tot felul de scuze parca romanii ar fi din lumea a treia si nu-si da seama de manevrele lor ieftine. Daca nu e pretul cu care era in momentul comenzii refuzi si gata. Motivul este MAGARIA asa sa treci acolo daca este nevoie sa specifici de ce ai refuzat primirea produsului

| MeForeverAlone a răspuns:

Deci în momentul în care ai făcut comanda tu trebuie să primești un mesaj pe mail sau pe telefon cu comanda făcută și prețul pe care trebuie să-l plătești. Dacă îți vine comanda peste 10 zile și îți cere un preț mai mare decât cel pe care îl știai tu, poți refuza frumos comanda și să trimiți curierul la plimbare ( adică înapoi de unde a venit).
Oricum, eu cred că ar trebui să-ți dea laptopul la prețul la care l-ai comandat, pentru că tu l-ai comandat pe cel care era la preț redus exclusiv în limita stocului, nu unul care s-a pus pe site după aceea, la preț normal. Are logică, nu? E ca și cum într-un Penny au rămas câteva topuri de coli nevândute și le lasă la preț mai mic ca să se vândă, iar tu cumperi un top de coli la 5 în loc de 10 de lei. Peste 3 zile să zicem că ei aduc din nou acele produse, dar la preț normal de 10 lei. Culmea ar fi să vină să-ți ceară 5 lei înapoi, nu? happy
Și cu asta îți urez baftă!

| 5yus explică (pentru MeForeverAlone):

Eu am pe mail istoric comanda preluata bla bla unde este si pretul care ar trebui sa fie si pe care sunt dispus sa-l platesc, asta poate deveni o dovada in caz de ceva?

| MeForeverAlone a răspuns (pentru 5yus):

Normal