Deci în momentul în care ai făcut comanda tu trebuie să primești un mesaj pe mail sau pe telefon cu comanda făcută și prețul pe care trebuie să-l plătești. Dacă îți vine comanda peste 10 zile și îți cere un preț mai mare decât cel pe care îl știai tu, poți refuza frumos comanda și să trimiți curierul la plimbare ( adică înapoi de unde a venit).
Oricum, eu cred că ar trebui să-ți dea laptopul la prețul la care l-ai comandat, pentru că tu l-ai comandat pe cel care era la preț redus exclusiv în limita stocului, nu unul care s-a pus pe site după aceea, la preț normal. Are logică, nu? E ca și cum într-un Penny au rămas câteva topuri de coli nevândute și le lasă la preț mai mic ca să se vândă, iar tu cumperi un top de coli la 5 în loc de 10 de lei. Peste 3 zile să zicem că ei aduc din nou acele produse, dar la preț normal de 10 lei. Culmea ar fi să vină să-ți ceară 5 lei înapoi, nu?
Și cu asta îți urez baftă!
Da-le telefon si spune-le ca daca nu il factureaza la pretul la care l-ai comandat il refuzi.
Sau ca sa nu-ti anuleze comanda, lasa-i sa ti-l trimita, daca e la alt pret il refuzi pur si simplu.
Da poti refuza coletul pentru ca sunt magari, vagabonti si nesimtiti vor sa vanda marfa multa cu pretul normal nu cel la care comanda lumea cand sunt reduceri. Gasesc tot felul de scuze parca romanii ar fi din lumea a treia si nu-si da seama de manevrele lor ieftine. Daca nu e pretul cu care era in momentul comenzii refuzi si gata. Motivul este MAGARIA asa sa treci acolo daca este nevoie sa specifici de ce ai refuzat primirea produsului
Eu am pe mail istoric comanda preluata bla bla unde este si pretul care ar trebui sa fie si pe care sunt dispus sa-l platesc, asta poate deveni o dovada in caz de ceva?