| Misfits a întrebat:

Am de facut o pagina web pentru o tema la scoala
Eu m-am gandit sa o fac despre criptografie deoarece sunt pasionat de asta,
Problema sta in felul urmator
Sunt incepator in HTML, codul pentru criptarea mesajelor l-am facut singur in C++ doar ca nu stiu daca se pot cumva combina astea doua, HTML si codul din C++
Site-ul ar arata ceva in genul astuia http://www.dcode.fr/vigenere-cipher
doar ca mult mai simplu, un input text box, un buton de "decrypt message ", unul de "crypt message" si un text box cu rezultatul (mesajul criptat sau decriptat)
Cum pot sa procedez? ce trebuie sa invat? Care sunt pasii?

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

In primul rand trebuie sa inveti php pentru ca html nu este suficient pentru a face un site dinamic.

Apoi ai de ales, ori transcrii algoritmul tau de criptare in php si rezolvi problema simplu ori faci o comunicare intre site-ul tau si instanta de c++. Cel mai simplu din php vei lansa in executie instanta de c++ care va prelua/reda datele prin diverse moduri (fisiere, parametri la linia de comanda, baze de date, socket-uri daca vrei sa te complici samd)

5 răspunsuri:
| Misfits explică (pentru DryIce):

Stiu multe site-uri de genul
Eu am intrebat cum construiesc unul

| Misfits explică (pentru suntserios):

Ca sa-l fac mai dinamic as putea folosi Javascript? Mi se pare mai usor (din ceva research de cateva ore pana acum.)
Sa transcriu algoritmul nu as vrea, pentru ca c++ il stiu mai bine, are multe chestii complicate pe acolo si mi-ar lua mult sa invat sa le fac in PHP
Fix la varianta a doua ma gandeam, sa fac cumva o comunicare intre site si c++
Oricum nu-mi trebuie un site complicat, e o tema la scoala (eu fiind in clasa 9-a), am nevoie strict de un input box unde sa scriu mesajul, un buton si un output unde apare textul codat
Un site de unde pot invata sa fac legatura intre cele doua?

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru Misfits):