| yobeny a întrebat:

Am o problema in c++, am cautat deja pe internet dar nu am gasit solutie.


#include
#include

using namespace std;

class Cont {
public:
string changePass(string x) {
password = x;
}
private:
string password;
};
int main()
{
string input;
string username;
cout input;
username = input;
Cont username;
cout > pass;

return 0;
}

As vrea sa folosesc "metoda" changePass pentru a creea o parola pentru noul utilizator, dar ne fiind definit doar cand utilizatorul introudce username-ul nu po folosi inca obiectul pentru a face username.changePass(). Exista vreun mod sa fac asta?

18 răspunsuri:
| yobeny explică:

TPU nu vrea sa imi ia unele portiun de text dar in #include este string si iostream

| cezar003 a răspuns:

I am string' zidar, dar stiu ca daca ma pricep prea putin la C++ primul lucru care il fac... nu ma apuc sa sparg conturi

| cezar003 a răspuns:

Ma tem ca nu exista nici o varianta decat sa dai la ghici si daca esti mai rapid ca serverul, te deblocheaza, dar ma indoiesc din moment ce abia umbli cu bicicleta sa treci prin fata trenului

suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu prea are nicio logica ce zici tu acolo... sau te exprimi foarte incoerent.

Codul ala nu are nici el nicio treaba cu realitatea.

definesti username ca si string, apoi ca obiect de timp Cont? Ce inseamna asta?

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru cezar003):

Bine ca nu te pricepi la C++, ca oricum nu ai inteles nimic din ce era vorba.

| cezar003 a răspuns (pentru suntserios):

Eu fac scripturi pentru boti de jocuri, esti sigur ca nu inteleg nimic din string:reference
sting 0'?

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru cezar003):

Vii si zici ca.caturi de genul

"Ma tem ca nu exista nici o varianta decat sa dai la ghici si daca esti mai rapid ca serverul, te deblocheaza, dar ma indoiesc din moment ce abia umbli cu bicicleta sa treci prin fata trenului"

cand omul incearca sa faca un exercitiu banal de register pentru un user. Hai serios.

| cezar003 a răspuns:

Daca x=cu string reference, iar string reference=x =>
=>x =unknown reference =null

| cezar003 a răspuns (pentru suntserios):

Probabil ca tu esti domnul profesor?

suntserios
| suntserios a răspuns:

Esti fumat? sau ce ca, caturi scrii pe aici?

| cezar003 a răspuns (pentru suntserios):

Te apreciez si te rog frumos sa stai pe bancuta ta pentru ca nu vreau ca fructuasa noastra colaborare sa degenereze intr-un circ de la prima vedere

| cezar003 a răspuns (pentru suntserios):

Poti sa-ti exprimi punctul tau de vedere, dar nu este necesar sa te contrazici cu altii mai ales cu injurii adresate cu substrat ok?

| cezar003 a răspuns (pentru suntserios):

Nici mie nu-mi prea place de tine, dar nu ti-am batjocorit comentariile si nu te-am luat peste picior, asa ca ma astept si din partea ta la mai multa intelepciune

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru cezar003):

Omule, du te si te culca, nici tu nu stii ce scrii.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru suntserios):

Tu iar te trezis vorbind in plus?

| yobeny explică:

Va multumesc pentru atentia acordata, in primul rand eu inca invat c++ si am incercat sa ma joc un pic folosind clase si obiectele, nu vreau sa sparg nici un cont happy si cand am creat un nou obiect folosind username am vrut ca sa fie creat un obiect cu inputul utilizatorului.
Nu cred ca este nevoie sa insulti o persoana care da un sfat si nu mi se pare corect ca o persoana care comenteaza aiurea sa fie campionul zilei.

| peperonies a răspuns:

TPU are o problema cu formatarea, fa o poza la cod si pune-o aici ca sa vedem exact ce ai scris.

2. cum a zis si suntserios, prima oara definesti username ca string si dupa ca o instanta de cont.
nu e foarte clar ce vrei sa faci. daca doar vrei sa schimbi variabila password sunt metode mult mai usoare.
3. ce incerci sa faci exact cu partea asta?
string input;

string username;

cout input;

definesti o variabila de tip string si o printezi fara sa ii dai o valoare, ce te astepti sa printeze?

| yobeny explică:

Oh ai dreptate, adougasem un cin da nu a functionat si l-am sters
In putine cuvinte as vrea sa folosesc o clasa pentru a crea obiecte(conturi in cazul asta) a caror nume este inputul si de asta i-am dat usernameului valoarea lui input. Am inteles ca nu se face asa si ca exista o alta metoda (care?).
Un link catre o fotografie care contine codul modificat:
https://imgur.com/yhjn4Yw