Da, poti, dar cred ca trebuie sa te duci la sediile eMAG pentru asta (localizate in crangasi si Baneasa Shopping City)
Ai dreptul sa returnezi produsul in 30 de zile fara sa specifici un motiv anume si banii ii vei primi la orice sediu eMAG.
Multumesc din suflet pentru raspuns, stau asa cu inima ca pe ace, fiindca deja am avut o problema cu ei, anterior comenzii acesteia cu acest Samsung s7 edge silver RESIGILAT, am avut o alta comanda care din motive nestiute mi-a fost anulata, aceasta comanda avea un Samsung s7 edge gold NOU la pretul de 2299 ron, mai aveam si o geanta care teoretic pe site-ul producatorului valoreaza 250 euro, la ei pe site era 429 ron, eu avand si un card o scoteam undeva la 370 de ron, de la 250 ron cat este pe site-ul producatorului la 370 de ron mi se pare o diferenta fantastica de pret, m-am trezit cu un gust amar dupa ce mi-am vazut comanda anulata, dupa lungi controverse si apeluri care au durat 2 ore si jumatate, am dat de o centralista care m-a expediat cu un "miserupism" fantastic, spunand ca nu mi-a anulat nimeni comanda si ca mi-am anulat-o singur, in fine dupa lungi controverse am gasit acest s7 edge la resigilate, stau cu inima ca un purice deoarece sper sa nu fie prea folosit sau prea zgariat. Concluzia mea dupa aceasta "experienta" e ca eMag a inceput sa faca multe lucruri anapoda. Sper doar ca totul sa fie in regula in 2 zile ajunge telefonul. Iarasi, daca ai idee varianta Silver distribuita de eMAG e la fel ca cea adamantium de pe Youtube?
Nu e prea mare diferenta intre resigilat si nou, gandeste-te ca tu ti-ai luat un telefon, si nu iti mai place culoarea sa zicem, ei automat il baga la resigilate. Deci stai calm ca nu ar baga un telefon zgariat sau mai stiu eu cum pe site. Bafta
enrique81 întreabă:
Lavinia_Cristina_ întreabă: