Salut,in legatura cu problema ta am 3 raspunsuri
1.Garantie se aproba numai atunci cand il duci la reparat, unde ai cumparat pc/laptop/telefon
2. Daca tu zici ca ai rupt decat Space, si ei ti-au comandat mai multe piese, inseamna ca mai multe au fost defecte, sau pe duca...
3. Windowos-ul sunt obligati sa te intrebe, ce win vrei instalat(deoarece dac HardDisk-ul are errori grave, si ti-l schimba, ei vor avea nevoie de Raspunsu-l tau pentru un windwos pe plac, nu au voie sa actioneze)
Succes
Pret-ul unu-i windwos de la xp, varieaza 50-200 Lei
da, tu trebuie sa le specifici ca vrei win 7, 8, 10, xp,vista, etc
Odata cu instalarea windwos-ului, iti va configura si driverele
Succes
Laptopul a fost cumpărat de la eMAG. Depanero are parteneriat cu ei in reparațiile pe garanție
Probabil a expirat,verifica-ti Contractu-l produsului/factura cand l-ai achizitionat,daca mai e valabil, cand te duci sa-l redici laptop-ul, le arati garantie, si nu iti va mai cere niciun ban
iar o chestie este ca, atunci cand se strica de la sina, iti aplica garantie,(NU sunt sigur)
dar eu cred ca se aplica in orice conditie!
Asta zic si eu. Iar garanția expira vara viitoare în 2018, deci mai este un an lejer. Probabil considera ca am rupt eu butonul bănuiesc, nu?
Da probabil
dar daca e valabila, garantie sunt obligatii sa o aplice
Succes
Chestia asta nu e corecta,odata cu Garantie, sunt obligati sa ti-l repare FREE atata timp cat ai garantie activa
Bate-i la cap, cu aceasta chestie, si daca tot nu intelegi, n-ai ce sa faci decat sa le dai bani. sau reclamatie.
Nu am încotro decât sa plătesc suna aceea. Orice caz deja e a 2 a săptămâna de cand l am trimis in service si nici Macar piesele nu au venit. Mai bine il reparam la un service din apropiere. Tot banii aia ii dădeam