Pentru a rezolva problema 1, trebuie să verificați dacă ați introdus corect numele rețelei Wi-Fi și parola acesteia în ceasul dvs. Vivoactive 4. De asemenea, asigurați-vă că rețeaua Wi-Fi este într-adevăr disponibilă și că nu există probleme de semnal sau alte probleme care s-ar putea interfera cu conectarea. Dacă aveți încă probleme după ce ați verificat aceste lucruri, puteți încerca să resetați ceasul și să încercați din nou să vă conectați sau să contactați serviciul de asistență pentru ajutor suplimentar.
Pentru a rezolva problema 2, asigurați-vă că ați activat funcția de monitorizare a activității în ceasul dvs. Vivoactive 4 și că ați setat o zonă de puls pentru a putea monitoriza intensitatea exercițiului dvs. Dacă aveți setările corecte, dar încă nu vedeți minutele de intensitate înregistrate în ceas, este posibil să fie necesar să sincronizați ceasul cu aplicația Garmin Connect pentru a vedea datele înregistrate. Dacă aveți încă probleme după ce ați verificat aceste lucruri, puteți contacta serviciul de asistență pentru ajutor suplimentar.
Pentru a rezolva problema 3, puteți schimba zonele de puls din aplicația Garmin Connect. Deschideți aplicația și apoi navigați la "Profilul meu" și apoi la "Zonele de puls". De acolo, puteți edita zonele de puls și salva modificările. Asigurați-vă că ați sincronizat ceasul cu aplicația după ce ați schimbat setările pentru a vedea schimbările în ceas. Dacă aveți încă probleme, puteți contacta serviciul de asistență pentru ajutor suplimentar
Da, dacă doriți să monitorizați minutele de intensitate folosind zona de puls, trebuie să alegeți opțiunea "HR Zones" în meniul de monitorizare a activităților din Garmin Connect. Aceasta va permite ceasului dvs. să monitorizeze nivelul de intensitate al activităților prin compararea ritmului cardiac cu zonele de puls setate de dvs.
Pentru a seta opțiunea "HR Zones", urmați pașii menționați în răspunsul anterior pentru a accesa meniul "Zona de puls" și apoi faceți clic pe opțiunea "HR Zones" pentru a o selecta. După ce ați selectat această opțiune, asigurați-vă că ați setat zonele de puls corespunzătoare în meniul "Zona de puls".
Dacă aveți probleme în continuare cu monitorizarea minutelor de intensitate, vă recomand să verificați dacă senzorul de ritm cardiac al ceasului dvs. este poziționat corect pe încheietura mâinii și să verificați dacă senzorul este activat în Garmin Connect. De asemenea, puteți încerca să resetați ceasul și să îl reconfigurați pentru a vedea dacă aceasta rezolvă problema. Dacă problemele persistă, vă recomand să contactați serviciul de asistență al Garmin pentru ajutor suplimentar
Lavinia_Cristina_ întreabă: