Oras? Companie?
Incearca sa iei contact cu furnizorii de unde ai cumparat. daca e online contacteaza supportu'. daca e din magazin propriu zis du-l direct
Iti recomand sa suni la firma de unde l-ai comandat si sa vorbesti cu ei, eu asa am facut cand mi s-a stricat laptop-ul cumparat de la Emag, care a fost si el comandat.
Sunt din Pascani. Laptopul l-am luat de la Altex. Am intrat pe siteul Lenovo, dar nu gasesc niciun loc de unde sa aflu vreun email
Atunci du-l la Altex pentru garantie: http://altex.ro/service-produse/
Poti sa-i suni si sa intrebi cum il trimiti daca nu poti ajunge personal in Bucuresti la adresa de service: 021 9196
Daca vei contacta vanzatorul de la care ai luat laptopul, iti va spune catre ce service te poti indrepta pentru a-l repara. Daca defectiunea ti se datoreaza (crapat, spart, rupt, scapat pe jos etc), garantia nu opereaza si vei scoate bani din buzunar pentru reparatie.
Pe garantie ai un nr de tel. Suna si vb cu ei, daca nu ai, mergi cu actele la altex si intreaba-i.