Incearca un update la ultima versiune.
https://www.tp-link.com/us/download/Archer-C7.html#Firmware
Alege firmware-ul pentru versiunea ta si dai flash.
Ce tip de conexiune ai la Wan?
De unde, de la ce aparat primesti conexiunea de internet (conectata la intrarea routerului)?
Din pacate problema ta e foarte... cotoibila
incearca sa scoti routerul si sa bagi net-ul direct in calculator (mai ales daca ai ip dinamic, ar trebui sa fie simplu) si sa vezi daca iti merge, daca tot asa face antunci suna la ISP
daca nu mai face atunci poate sa fie din router, sau dintr-un cablu care e prost, incearca sa vezi daca pe router ai net (in interfata are ping/traceroute), si daca ajungi la router (ti-a picat netul, dar routerul raspunde si merge, poti sa intrii pe interfata) si daca alte device-uri au net (telefon mobil, tableta, laptop, etc.)
Dymamic ip este pe auto de la un zte f668 care intra fibra de la rds
Dynamic IP este pentru iesire din router.
Verifica, daca la configurarea de INTRARE (Wan) este functie de "auto-reconectare", iar daca nu, atunci da telefon la Suport RDS sa verifice setarile modemului de fibra.
Daca este "auto-reconectare" in configurarea router-ului, seteaza-l la intervalul cel mai scurt (1-5 sec.).
Dns refresh time 86400 sec asta este? Uite aici
https://imgur.com/jpViX4m
Nu.
Lan este reteaua locala (Local Area Nework).
Cauta la Wan.