| valentinna95 a întrebat:

Ati comandata de pe okazii ce parere aveti? Cum va dati seama ca vanzatorul e serios?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Te uiti intai la calificative, sa aiba macar 10-20 pozitive si niciunul negativ.Chiar daca are un negativ acolo, trebuie sa si vezi de ce l-a primit.
In schimb site-ul e unul dubios, am vazut licitatori fantoma care te fac sa alimentezi contul in urma vanzarilor si se scuza ca "vai, am licitat fara sa vreau".

4 răspunsuri:
| Sakal1999 a răspuns:

Daca vorbeste calm si nu al bufneste rasul e serios daca al vezi pus pe glume du-te frate de acolo

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru valentinna95):

Aparatul a venit fara catev accesorii neesentiale dar utile (starp si capace)
Vand Aparat Foto PANASONIC LUMIX DMC-G3 - IMPECABIL (#118760308)
Are un "Neutru", eu zic ca merge, atata timp cat pachetul continea ce era esential.Nu stiu, faci cum vrei sa nu zici ca te-am impins eu sa cumperi de acolo.
Nu cred ca e sigilat, e desfacut cu grija daca nu ofera garantie la el.Eu daca l-as fi vandut mai departe, as fi dat si certificatul de garantie.Salut!

| Okaziiro a răspuns:

Buna ziua,

Prin intermediul site-ului Okazii.ro se pot cumpara produse in siguranta. Okazii.ro recomanda tuturor utilizatorilor sa aleaga produsele marcate cu Garantia de Livrare sau, in cazul in care acestea nu fac parte din program, sa solicite vanzatorului Garantia de Livrare. Acest serviciu este gratuit si se activeaza instant pentru vanzatorii Okazii.ro.

Principalul avantaj al Garantiei de Livrare este protectia sporita a cumparatorului prin garantarea primirii produsului descris pe site. In caz contrar, utilizatorul poate solicita returnarea articolului în termen de 3 zile lucratoare de la primirea acestuia. In aceasta perioada contravaloarea produselor achizitionate prin intermediul Garantiei de Livrare este blocata intr-un cont intermediar, detinut de catre Okazii.ro. Daca in acest interval cumparatorul nu reclama conformitatea produsului cu descrierea de pe site, banii sunt deblocati si transmisi mai departe vanzatorului.

Un utilizator mai poate alege si primirea articolului cumparat prin Predare personala sau la punctul de livrare Okazii.ro din cadrul Magazinului Domo aflat in incinta Baneasa Shopping City, Bucuresti. Astfel se asigura faptul ca produsul pe care utilizatorul il achizitioneaza este cel dorit si tranzactia se incheie numai daca articolul corespunde calitatii si caracteristicilor pe care vanzatorul le-a furnizat in anunt.

Ce trebuie sa faca utilizatorii pentru a se asigura ca tranzactia se va desfasura in conditii optime:
- sa nu efectueze plata in avans a produsului sau a unei parti din pretul produsului;
- sa nu utilizeze alte mijloace de comunicare decat cele din cadrul site-ului;
- sa verifice atent calificativele vanzatorului si sa studiaze oferta acestuia;
- sa discute toate aspectele cu vanzatorul, in cazul in care exista nelamuriri legate de produs, plata, livrare in cadrul site-ului.

Pentru orice informatii suplimentare, nelamuriri legate de achizitia unui produs sau daca exista suspiciuni legate de un produs sau vanzator, clientii Okazii.ro pot sa apeleze departamentul Asistenta Clienti, disponibil la numarul 0374-OKAZII (0374-652944) sau pe adresa de mail suport@okazii.ro, de luni pana sambata in intervalul orar 9-21.

O zi placuta,
Okazii.ro