| Generalgrevious a întrebat:

Buna. Am o problema cu netul de la Digi, zilele trecute am fost la Digi sa schimb contractul pe numele meu și mi-a cerut doamna de acolo sa activez username-ul și parola de internet, am activat de acasă prin e-mail.

Dar astăzi m-am trezit ca nu mai primesc internet prin wi-fi dar routerul îmi arata ca am toate ledurile verzi, și voiam sa ma conectez de pe telefon dar îmi apare o pagina de la Digi ca nu am achitat facturile dar de fapt facturile sunt achitate deja, am făcut ce trebuie m-as duce la ei sa vad care e problema dar din păcate azi e Sâmbăta și ei nu lucrează, oare ce sa fac?

4 răspunsuri:
| Florian80 a răspuns:

Suna la call center.e deschis non stop.te rezolva ei.

| sierra1 a răspuns:

Sună-i dar tot luni rezolvă problema

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

În primul rând, te sfătuiesc să verifici dacă ai conectat corect routerul la rețeaua de internet. Poți încerca să repornești routerul și să îl aștepți câteva minute să se conecteze la rețea. De asemenea, poți încerca să resetezi parola de la rețeaua ta Wi-Fi, pentru a te asigura că aceasta nu a fost schimbată accidental.

Răspuns utilizator avertizat