anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o problema cu touch-ul de la telefon. In momentul in care apas pe orice, pare ca tin apasat pe respectiva iconita sau comanda desi apas o singura data repede. E foarte greu sa-l mai folosesc mai ales cand scriu sau ceva si super enervant. Mi s-a spus de la un utilizator TPU sa il calibrez. Nu am in setari nimic ce ar putea sa faca asta, pe langa asta, de fapt in setari nu prea am nimic ce sa aiba legatura cu sensibilitatea touch-ului. Nu vreau sa-l duc la service pentru ca deja l-am scosdin service pentru o problema si nu mai vreau sa dau bani pe el. Ce spuneti?

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

Calibrarea touch-ului este tehnica de service.
Du inapoi in garantie telefonul (direct la vanzator, ei sa-l trimita la service! ) si nu-l mai ridica pana ce nu-i reparat ca lumea!
La nevoie (dupa 3 inscrieri de reparatii in garantie, pe certificat) ai dreptul sa ceri schimbarea telefonului.

| anonim_4396 explică (pentru Bula):

Serios? Pot sa cer schimbarea telefonului chiar daca mai am cateva saptamani pana expira garantia?

| anonim_4396 explică (pentru Bula):

In 30 iunie anul trecut mi-a fost vandut telefonul deci nu cred ca mai am cand sa-l trimit si toate cele cat sa imi de-a unul nou.

| Bula a răspuns (pentru anonim_4396):

Evident.
Conform legii, daca ai 3 defectari in timpul garantiei (2 inscrise in certificatul de garantie + ceea actuala), atunci ai dreptul sa ceri alt telefon in loc, direct de la vanzator. Daca nu mai au acel model, atunci trebuie sa-ti dea altul cu vaşoare /caracteristici similare sau apropiate, eventual cu plata unei diferente de pret sau returnarea pretului.

IMPORTANT: La predarea actualului aparat returnat trebuie sa primesti o nota de constatare pentru returnarea produsului, iar pentru aparatul pe care primesti in schimb trebuie sa-ti faca formele noi de garantie (minim 2 ani), cu incepere de la data predarii /primirii!
Multi vanzatori vor sa scape de clienti lasandu-le cu garantia veche, iar daca aparatul nou se defecteaza, se risca sa nu mai ai garantie!
Orice aparat nou are termen INTEGRAL de garantie, cu incepere de la momentul predarii de catre vanzator!

| Bula a răspuns (pentru anonim_4396):

Un telefon nou are minim 2 ani garantie.

7 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

înțeleg că nu e în garanție, nu?

| anonim_4396 explică (pentru sierra1):

Ba da este dar, firma respectiva mi-a fusarit telefonul in ultimul hal asa ca nu-l mai trimit la ei.

| sierra1 a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu te lăsa, nu e normal să funcționeze cum scrii. Dă-le telefonul de cap să-l rezolve sau să-l schimbe