Calibrarea touch-ului este tehnica de service.
Du inapoi in garantie telefonul (direct la vanzator, ei sa-l trimita la service! ) si nu-l mai ridica pana ce nu-i reparat ca lumea!
La nevoie (dupa 3 inscrieri de reparatii in garantie, pe certificat) ai dreptul sa ceri schimbarea telefonului.
Ba da este dar, firma respectiva mi-a fusarit telefonul in ultimul hal asa ca nu-l mai trimit la ei.
Nu te lăsa, nu e normal să funcționeze cum scrii. Dă-le telefonul de cap să-l rezolve sau să-l schimbe
Serios? Pot sa cer schimbarea telefonului chiar daca mai am cateva saptamani pana expira garantia?
In 30 iunie anul trecut mi-a fost vandut telefonul deci nu cred ca mai am cand sa-l trimit si toate cele cat sa imi de-a unul nou.
Evident.
Conform legii, daca ai 3 defectari in timpul garantiei (2 inscrise in certificatul de garantie + ceea actuala), atunci ai dreptul sa ceri alt telefon in loc, direct de la vanzator. Daca nu mai au acel model, atunci trebuie sa-ti dea altul cu vaşoare /caracteristici similare sau apropiate, eventual cu plata unei diferente de pret sau returnarea pretului.
IMPORTANT: La predarea actualului aparat returnat trebuie sa primesti o nota de constatare pentru returnarea produsului, iar pentru aparatul pe care primesti in schimb trebuie sa-ti faca formele noi de garantie (minim 2 ani), cu incepere de la data predarii /primirii!
Multi vanzatori vor sa scape de clienti lasandu-le cu garantia veche, iar daca aparatul nou se defecteaza, se risca sa nu mai ai garantie!
Orice aparat nou are termen INTEGRAL de garantie, cu incepere de la momentul predarii de catre vanzator!