Până la remedierea situației semnalate, vă rugăm să modificați în browser adresa de URL pe care o accesați.
Astfel in loc de
https://myaccount.romtelecom.ro/ sau https://myaccount.romtelecom.ro/info/
- accesați adresa completă:
https://myaccount.romtelecom.ro/info/login.jsp
Din pacate nu ma aflu in Romania.Se poate sa imi explicati aici cam ce este de facut? Va multumesc.
In principiu, se pare ca ati facut deja tot ceea ce se putea face fara suport specializat. Putem incerca sa va oferim sprijin specific daca ne trimiteti un mesaj cu identificatorii contului dvs (cod de facturare). Sau, din afara tarii, puteti apela +40212255930. Toate cele bune!
Codul de facturare este: 43020643702398. Sper ca se poate face ceva.Multumesc.
Multumesc.Asa a functionat. Sper ca se poate remedia problema.Inca o data, multumesc.
Lavinia_Cristina_ întreabă: