Din cauza ruterului. trebuie sa cumperi alt router mai puternic si sa il pui cu routerul de la rds si cu doua routere vei avea semnal full la net.
Pai pentru inceput, ca sa nu dai bani aiurea pe un router, suna mai intai la ei si zile asta. Poate e de la ei. Si daca ei iti zic ca lor le apare ca traficul de date de la sursa pana la tine este ok, inseamna ca abia atunci e de la router sau cablul din casa defect.
Am abonament la ei de 12 ani, cu toate serviciile. De două-trei ori mi s-a întâmplat și mie. N-a fost de vină router-ul, ci unul din echipamentele lor de pe scara blocului. Sună și fă o sesizare, ăsta e primul pas, înainte să cumperi alt router. Eu am un Tenda de vreo 9 ani și n-am avut probleme cu el.
Exact. Poate ai probleme cu priza la care e alimentat ONT-ul sau ai probleme la routerul lor, caz in care ti-l schimba fara probleme si fara costuri suplimentare. Am patit la un moment dat sa mi se buleasca ont-ul de la ceva socuri electrice, a venit omuletul de la ei si l-a schimbat fara intrebari si fara sa ma coste nimic.
Suna la ei. Ai aici detaliile de contact: https://www.telefoncontact.online/telefon-contact-digi-rcs-rds/