Salut, cati ani ai? Daca ai sub 18 ani cu siguranta ti-au facut magarii intentionate cei de la service
Deci daca laptopul s-a ars la ei in service atunci este problema lor, sunt obligati sa il repare sau sa il inlocuieasca
Am si eu o intrebare : display-ul cel nou era exact acelasi model cu display-ul stricat? Nu de alta, dar presupun ca daca ar fi pus un alt model de display pe acel laptop, sa nu fi mancat prea mult curent, si sa fi crapat ceva prin el.
Salut, daca te vor pune sa platesti CEVA in plus, te rog sa intri aici si sa semnalezi : http://anpc.ro/....../index.php
Sau mai simplu poti suna aici: TELEFONUL CONSUMATORULUI INFOCONS
linie telefonica cu tarif normal
021 – 9551
Nu,daca s-a ars ceva in timpul serviciului lor, nu platesti nimic.Chestia e sa nu ti-l faca praf, pentru ca in ziua de azi toata pu..imea cred ca stiu sa repare pc-uri si isi deschid si service. Mai no,pe la service fac tot felul de magarii,baga unele piese care nu se ptrivesc, iti schimba piese, etc si chiar daca merge pe moment la ei, acasa dupa un timp de rulat, se strica iar. Am patit.
SDavidS întreabă: