| raul93 a întrebat:

Va rog sa ma iertati daca am gresit categoria dar sunt intr-o situatie destul de nasoala si as vrea niste pareri! Povestea incepe in felul urmator: alaltaieri mi s-a dus display-ul de la laptop Acer 5750G, frumos m-am imbracat si l-am dus la service iar dupa doua zile i-a pus display nou.Azi m-au chemat la service sa vin dupa el. L-am verificat acolo si surpriza nu mai pornea fara ca incarcatorul sa fie introdus in laptop. Au scos baietii baterie si au introdus-o din nou si surpriza a pornit fara incarcator, dar dupa 5 secunde tot ecranul a aparut alb si s-a simtit miros de ars din spatele laptopului. Intrebarea este care ar fi cauza si oare ce s-a ars ca deja imi fac griji...bineinteles ca l-am lasat acolo la service si au zis baietii ca se uita la el...dar o a doua intrebare este daca cumva o piesa s-a stricat in service clientul trebuie sa o plateasca din moment ce a venit la service cu o cu totul alta problema sau este problema lor si ar trebui sa se descurce?

14 răspunsuri:
| ItsMeUncleDolanOrDolanDuk a răspuns:

Salut, cati ani ai? Daca ai sub 18 ani cu siguranta ti-au facut magarii intentionate cei de la service

| SouLIce a răspuns:

Deci daca laptopul s-a ars la ei in service atunci este problema lor, sunt obligati sa il repare sau sa il inlocuieasca

| raul93 explică (pentru ItsMeUncleDolanOrDolanDuk):

Am 21 de ani

| raul93 explică (pentru SouLIce):

Sper sa fie asa si sa nu ma puna sa cumpar piesa pe cheltuiala mea

| SouLIce a răspuns (pentru raul93):

Daca ei nu vor sa il repare pe cheltuiala lor le poti face reclamatie la opc

| Jipa95 a răspuns:

Am si eu o intrebare : display-ul cel nou era exact acelasi model cu display-ul stricat? Nu de alta, dar presupun ca daca ar fi pus un alt model de display pe acel laptop, sa nu fi mancat prea mult curent, si sa fi crapat ceva prin el.

| raul93 explică (pentru Jipa95):

Nu stiu exact daca a fost acelasi model ca mi-a aratat numai ca mi l-a montat si imediat ce a pornit laptopul s-a simtit miros puternic de ars

| raul93 explică (pentru SouLIce):

Am uitat sa precizez ca laptopul nu este in garantie

| Derp02 a răspuns:

Te-au pacalit, sunt obligati sa il repare sau sa il inlocuieasca.

| Vyo19 a răspuns:

E vina lor ei trebuie sa il repare.

| ItsMeUncleDolanOrDolanDuk a răspuns (pentru raul93):

Salut, daca te vor pune sa platesti CEVA in plus, te rog sa intri aici si sa semnalezi : http://anpc.ro/....../index.php

Sau mai simplu poti suna aici: TELEFONUL CONSUMATORULUI INFOCONS

linie telefonica cu tarif normal

021 – 9551

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu,daca s-a ars ceva in timpul serviciului lor, nu platesti nimic.Chestia e sa nu ti-l faca praf, pentru ca in ziua de azi toata pu..imea cred ca stiu sa repare pc-uri si isi deschid si service. Mai no,pe la service fac tot felul de magarii,baga unele piese care nu se ptrivesc, iti schimba piese, etc si chiar daca merge pe moment la ei, acasa dupa un timp de rulat, se strica iar. Am patit.

| SouLIce a răspuns (pentru raul93):

Chiar si daca nu era in garatie odata ce te duci la service pentru o problema si in timpul reparari apare o alta problema atunci ei trebuie sa rezolve problema aceea pe cheltuiala lor

| CinevaNou a răspuns (pentru raul93):

Pana la urma ce s-a intamplat? au cerut ceva in plus?