Da, am trimis deja 2 in garantie pe motivul enumerat de tine.
Si tin sa mentionez ca pe unul mi s-a dat banii inapoi ca, dupa ce l-au testat/retestat si etc au spus ca nu au ce sa ii faca si imi da banii inapoi, pentru ca router asemanator cu al meu nu aveau.
Au probleme am vazut acum niste tp-link-uri, nu fac caz general aici, unele, din cauza ca li se ard anumite contacte/componente s-au firmware-ul instalat nu face fata la ce trebuie.
Trimite-l in garantie daca mai ai, s-au incerca totusi intr-un fel sa-l aduci la setarile din fabrica, il reconfigurezi si vezi daca mai face aceste mofturi.
Si eu am avut aceeasi problema cu netul de la digi.Mi se intampla odata la 2 luni.Eu opresc router-ul si il pornesc din nou. Apoi imi merge bine.
Multumesc pentru raspuns. Plus faptul ca uneori imi apare un mesaj cum ca nu se poat conecta mai mult de un singur device. Deci trebuie schimbat routerul.
Asa si la mine, daca ii dau reset imi merge, dar nu pentru foarte mult timp. Insa e enervant sa dau reset din 2 in doua ore...
Tot la rcs-rds am si mda, routerele respective au picat intr-un final.
S-au grabit sa puna fibra optica peste tot...Degeaba daca au echipament de doi bani.
Nu comentez situatia pentru ca, nu stiu ce zona esti bloc/casa, insa deocamdata mie imi merge perfect, intr-adevar, am router foarte bun, costul pe masura, dar nu aia este treaba. Daca esti la bloc este mai nasol, aud zilnic de probleme legate de internetul oricarei companii la bloc, trebuie sa fii facut o infrastructura buna, dar salariile fiind mici pentru tehnicieni, nici nu-si dau vreodata interesul, asta se intampla.
Incearca sa faci restart la mobil sau la laptop. (unde nu iti merge internetul).
anonim_4396 întreabă: