| iuli1616 a întrebat:

Am o problema cu un motocultor: porneste motorul si cand apas ambreiajul se opreste. Care e problema si care e solutia?

8 răspunsuri:
| Decicumzici a răspuns:

Nu are putere. Are la acceleratie limitator de viteza. Normal el are 2 trepte (mica 1500 ture) si medie (3000 ture). Daca tragi de sarma la maxim ii poti da 10000 ture si pusca cu flacari la toba aia care numa toba nu e. I know, i did it =) ce fain e cu el la 10k ture asa fugi cu el pe pamant de zici ca e in a 5-a laughing bine in 2 minute fierbe motoru. =) da e fun de numa, e ca si la tracotoarele alea vechi ce pui turbo pe ele =)

| Decicumzici a răspuns (pentru Decicumzici):

E ca la masina acceleratia, reglezi din limitator cele 2 viteze (adica la maner cat tragi de acceleratie e o testoasa si un iepure =), cea mica si cea medie. Poti da cata turatie vrei la fiecare. Da la cea mare/medie a doua sa nu dai mai mult de 6000 ture ca il termini motoru. Acuma sigur iti e la 800 ture cea mica si vreo 1500 cea mare/medie. Dale mai mult si o sa iti placa cum merge. Bafta.

| Decicumzici a răspuns (pentru Decicumzici):

Limitatorul asta, acceleratie e pe o parte langa carburator pe acolo. Joaca-te cu sarmele, eu nu mai imi amintesc exact de mult imi amintesc de la motocultorul lui bunicumeu.

| Decicumzici a răspuns (pentru Decicumzici):

Apropo benzina are? are o clapa de inchidere benzina trebuie sa o dai pe inainte sa deschida. Cand opresti motorul ea se inchide sa nu inece carburatorul.

| Decicumzici a răspuns (pentru Decicumzici):

Iti zic la 10k ture asa tare suna, toti o sa se uite de zici ca ai scos choperul in gradina si dai ture cu el =) adica e aceleasi lucru, doar motocultoarele au 160cc/200cc 1 piston pe benzina. Practic e motor de motocicleta pus la tras. Evident...

| Decicumzici a răspuns (pentru Decicumzici):

E aceeasi senzatie cu asta https://www.youtube.com/watch?v=9yHl24QynOM

| Melinte_Ciprian_1978 a răspuns:

Ascultama pe mine si-o sti mearga bine stiu eu sigur de tot problema are un senzor de ulei in fata deasupra de rota din fata deconecteazal adica scoate mufele si nu se va mai opri deloc.senzorul acela nu ajunge uleiul din motor la el si crede ca nu ai ulei in motor si til decupleaza automat adica se opreste singur. vei vedea sigur dupa aceia ca nu se va mai opri1

| adrian345 a răspuns (pentru Decicumzici):

Si este vreo problema daca merg cu el mult timp turat la maxim?