| darksy36 a întrebat:

Ce procesor sa aleg intre FX 6300, Phenom II X4 965 si Phenom II X4 955? (as dori ceva pentru gaming)

13 răspunsuri:
| Me2 a răspuns:

Cele 2 fenoame le excludem happy, pentru ca sunt destul de vechi
Mergi pe fx 6300, e ceva mai performant decat cele 2

| aabaaab3278 a răspuns:

Cel care are capacitatea cea mai mare

| anthonyyyy a răspuns:

Eu zic ca Phenom II X4 955

| darksy36 explică (pentru Me2):

Imi poti spune cam ce nota are un fx 6300 in WEI? Stiu ca nu sunt relevante acele numere, dar sunt tare curios happy

| Me2 a răspuns:

Sa stii ca nu conteaza deloc ce spune wei...e pus acolo aiurea
Ar trebui sa aiba 7.3 sau 7.4

| KodrutZ a răspuns:

Nici unul. Luna viitoare ies ieftinelile cu nucleu Haswell de la Intel (i3-urile noi si G-urile). AMD o sa scoata procesoare noi ceva mai incolo.

| Me2 a răspuns (pentru KodrutZ):

Dar daca nu are ce butona si il vrea acum, fx 6300 fara doar si poate, iar i3-uriile noi vor avea preturi ceva mai mari cred

Răspuns utilizator avertizat
| KodrutZ a răspuns (pentru Me2):

Neah, tot pe la 500 RON o sa fie. Vezi ce preturi au i5-urile Haswell. i3-urile trebuie' sa fie cu vreo 20% mai ieftine. La FX 6300 depinzi mult si de placa de baza/memorie, iar memoriile s-au scumpit in ultima vreme. Un i3 il infingi intr-o placa de baza de pina in 250 RON si cu DDR3 1333 si merge brici. Fa tu asta cu FX 6300 si dupa aia te miri de ce iti merge ca o cizma...

| Gabi05 a răspuns:

Daca vrei sa cumperi acum, cumpara fx6300 find peste cele doua.
Nota in WEI, nu ajuta la nimic.

Cat despre steamrollere, amd le vor scoate la inceputul anului 2014 si vor fi pe socket AM3+,inca un avantaj pentru fx, pentru ca poti face upgrade.

Cat despre Intel, sta sa apara seria mai slaba decat i5/i7.
Oricum la pret Intel nu va scadea pretul/nu va mari pretul nici la generatia ivy, nici la haswell nici la sandy.
Intel nu practica ieftinirea procesoarelor mai vechi, le lasa exact asa cum au fost lansate la pret.