| jumbobadboy a întrebat:

Ceau TPU,sunt elev la un liceu de informatica,mai precis Grigore Moisil din Timisoara,e cel mai bun din oras,visul meu este sa ajung la Google, ce trebuie sa stiu ca google sa puna ochi pe mine

9 răspunsuri:
| chitaramea a răspuns:

Participa la olimpiada de info si incearca sa ajungi cat mai departe... stiu pe cineva care a invatat tot la grigore moisil... dar din bucureti si era olimpic national sau international( nu sunt sigura ) si acum lucreaza la google si cred ca abia a terminat facultatea

| DeyCj a răspuns:

Ca o companie ca Google care se știe ca are o politica non conformistă, să te angajeze trebuie să fii bun cu adevărat în ceea ce faci și ceea ce are nevoie Google.Baza este experiența nu hârtia.LA companii ca Google hârtia nu are nici o valoare vs experiența în domeniu, și mai mult ceea ce știi face.Succes

| dianapopescu22 a răspuns:

Pai in principiu trebuie sa visezi programarea pentru ca daca stii programare orice companie mare te va accepta (ex. Siemens, Hella,...) Ca sa te accepte o astfel de companie trebuie sa dai o multime de teste, printre care si limba engleza sau germana in functie de cerinte. Cei care stiu limba germana au un mare plus pentru ca nu este concurenta atat de mare (majoritatea stiu engleza dar nu si germana). Nu uita de asemenea ca daca vrei sa ajungi la una din companiile enumerate, trebuie sa urmezi studii superioare in domeniu (ex. Facultatea de Automatica si Calculatoare de la Poli sau Facultatea de Informatica de la Vest) altfel ai cam putine sanse sa te cheme la interviu.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Poti sa fii si la cel mai slab liceu, nu asta se cauta neaparat la Google. si nu astepta sa te caute ei, cauta i tu, insa trebuie sa ai si ce sa oferi, rezultate la ce concusrsuri, olimpiade un poiect prin care sa iesi in evidenta samd

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai trebuie sa te duci la concursuri si sa iesi pe primul loc ca sa te poata vedea google si trebuie sa te si pricepi