Bună!
Din păcate, NU mai poţi beneficia de Garanţie în aceste condiţii
Nici un Service NU asigură Garanţia dacă nu ai Certificat de Garanţie ( şi actele care dovedesc cumpărarea produsului respectiv; mai mult, sunt Service-uri care solicită prezentarea produsului în ambalajul original + toate accesoriile din pachetul iniţial )!
Toate cele bune!
Nu mai poate beneficia de garantie, la service trebuie sa prezinte, cel putin, certificatul de garantie.
Depinde, daca poti face intr-un fel dovada ca l-ai cumparat de la firma X (de ex. cu extras bancar), conform dreptului european firma X e obligata sa-ti repare sau inlocuiasca produsul, daca e in garantie.
Depinde de garantie. Western Digital iti schimba HDD-ul daca este in perioada de garantie cu unul nou fara factura si alte prostii. Trebuie doar sa verifici Serial Number-ul pe site sa vezi daca este acoperit de garantie sau nu, iar daca este, sa completezi cateva campuri si sa-l expediezi nu stiu unde, dupa care vei primi unul nou. (Prin serviciul de garantie WD, nu al magazinului de la care l-ai cumparat.)... Nu stiu ce sa spun de celalalte companii care produc HDD-uri, dar sfat personal, cumpara numai hard disk-uri de la WD, sunt cele mai fiabile
*am avut un WD Blue de 1TB schimbat pentru ca placa logica s-a gandit sa se defecteze dupa 2 ani, dar garantia nu acopera si recuperarea datelor.
Later Edit: verifica garantia oferita de producatorii produselor, sunt sanse mari sa-ti poti schimba produsul direct la producator daca garantia de la magazin nu este o optiune.
Benyamin173 întreabă: