"Daca folosesti internetul inclus in abonament sau in extraoptiunea cartelei tale sau ai activata o extraoptiune Net Mobile, trebuie sa urmezi urmatoarele instructiuni pentru a seta serviciul :
Intra in Meniu in aplicatia de Setari, la sectiunea Wireless si Retea (Wireless & Network) si apasa Mai Multe (More) apoi Retele Mobile (Mobile Networks), apoi Nume Puncte de Access (Access Point Names). Creeaza un nou punct de acces cu urmatoarele date:
Nume (Name) : Telekom Romania Mobil
APN: broadband
Tip APN (APN Type): default, supl
Restul campurilor raman neschimbate.
Apasa meniu si Salvare si apoi bifeaza acest punct de access pentru a fi folosit de telefonul tau
Daca dupa ce faci aceste setari serviciul de internet nu functioneaza te rugam sa contactezi Serviciul de relatii cu clientii".
http://telekomro.custhelp.com/......cu-android
Operatorii de telefonie mobila au un sistem de informare cu voce inregistrata, dar, in acelasi timp, poti contacta in mod direct serviciu clienti, daca urmezi instructiunile indicate; adica sa intri in legatura cu un consultant caruia sa-i explici exact ce nu functioneaza si sa ofere eventualele solutii. Ei pot verifica starea contului tau si sunt in masura sa-ti explice procedura de urmat pentru a activa datele mobile, daca nu te descurci singur.