| bogdanz04 a întrebat:

am un telefon LG Optimus L9(P760) cu o cartela COSMOTE(veche, nu din asta noua TELEKOM) si mi-am activat o extraoptiune cu 4 Euro avand 250mb...am configurat setarile, am activat datele mobile, datele roaming..tot si nu apare nimic..am incercat sa bag cartela in alt telefon si ajung la acelasi rezultat. E din cauza cartelei? Daca nu, ce ar trebui sa fac? (cand dau la *123*4#, imi apare ca am MB, deci nu mi-au dat teapa de la extraoptiune)

Răspuns Câştigător
| dannyel86 a răspuns:

"Daca folosesti internetul inclus in abonament sau in extraoptiunea cartelei tale sau ai activata o extraoptiune Net Mobile, trebuie sa urmezi urmatoarele instructiuni pentru a seta serviciul :

Intra in Meniu in aplicatia de Setari, la sectiunea Wireless si Retea (Wireless & Network) si apasa Mai Multe (More) apoi Retele Mobile (Mobile Networks), apoi Nume Puncte de Access (Access Point Names). Creeaza un nou punct de acces cu urmatoarele date:

Nume (Name) : Telekom Romania Mobil

APN: broadband

Tip APN (APN Type): default, supl

Restul campurilor raman neschimbate.

Apasa meniu si Salvare si apoi bifeaza acest punct de access pentru a fi folosit de telefonul tau

Daca dupa ce faci aceste setari serviciul de internet nu functioneaza te rugam sa contactezi Serviciul de relatii cu clientii".

http://telekomro.custhelp.com/......cu-android

2 răspunsuri:
| bogdanz04 explică (pentru dannyel86):

La serviciul de relatii cu clientii nu imi explica nimic despre cum sa activez datele mobile, desi setarile sunt configurate corect

| dannyel86 a răspuns (pentru bogdanz04):

Operatorii de telefonie mobila au un sistem de informare cu voce inregistrata, dar, in acelasi timp, poti contacta in mod direct serviciu clienti, daca urmezi instructiunile indicate; adica sa intri in legatura cu un consultant caruia sa-i explici exact ce nu functioneaza si sa ofere eventualele solutii. Ei pot verifica starea contului tau si sunt in masura sa-ti explice procedura de urmat pentru a activa datele mobile, daca nu te descurci singur.